Seria „Best of”


Best of ….7 mai 2012

 

Domnul „director”

 

Imi suna telefonul…Raspund, cu toate ca ma grabesc sa plec inspre Cartierul latin…Imi zice ca a vazut un anunt mai vechi si ca ar fi interesat…Dar nu, nu la tariful asta, ci ala de acum 2 ani…

Wow, inseamna ca esti buna de-ti permiti un asemenea tarif pentru serviciile tale ! Cam da !

Intr-un final decidem de comun acord, dupa o rapida vizualizare a unor poze, sa bem o cafea la City Mall (last edit: ala care acum se demoleaza bucata cu bucata). Mai pe seara. N-am timp acum !

E sambata seara. E singur. A trimis copiii cu sotia intr-un weekend la munte. Si el vrea sa-si faca de cap in seara asta. Nu vrea sa doarma singur !

Pare ok. Sau poate nu l-am „citit” bine din cauza oboselii ??

Imi propune o iesire la munte cu o saptamana inaintea Craciunului, uitandu-se tacticos peste schedule-ul personal de pe ecranul BlackBerry-ului. Doar atunci sunt liber !

Dimineatza pleaca devreme. Desi e duminica, are niste lucrari de pus la punct pe nu stiu ce santier.

Dupa vreo doua zile, ma suna, cam anemic, povestindu-mi cat e el de ocupat la office si ce nazbatii a mai facut cel mic, bucuros ca are propria tableta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Trec luni de zile si realizez ca domnul director a disparut in ceatza. Never mind. Nici primul, nici ultimul. Life goes on !

Ma pregateam sa plec in vacantza de Paste. Primesc un mesaj pe messenger. Cica ar vrea sa ne vedem.

– Cine, noi? dar cine esti?

– Pai stii, ne-am intalnit noi o data, inaintea Craciunului.

–  Aaaaa, da, domn’ director cel ocupat ! Mai traiesti?

–  Da, dar stii, n-am mai putut sa ne vedem ca s-a prins sotia…

–  Hmmm, nici tu nu te crezi !

–  Si ce doresti ?

–  Pai, sa ne mai vedem….

–  I don’t think I want to…

–  Bine, platesc atunci, cat e o ora de masaj care sa contina si altceva?

–  Pentru tine, nimic ! Pentru ca nu ma intalnesc cu „oameni” ca tine.

Aici astept provincia :

