Nimic nou sub soare


Pai ieri…Ce am facut ieri ? Aaaa, da, ne-am intors de la mare…Hooo, nu va ganditi la prostii, ca am fost la munca, nu la distractie ! Well, distractie doar printre picaturi….

Sa fac o retrospectiva a saptamanii:

mareAm facut, recunosc, si juma de zi plaja la Mamaia noastra expirata…pe plaja „privata” Bora Bora…Deja ma simteam ca-n paradis cand am trecut de „bariera” delimitatoare…dar ce sa vezi ? eram tot in Romania, ca doar traitul aici ne ocupa tot timpul, cum ar zice colegu’ de la Antena.

Paradoxal, lumea sta in continuare la hotelurile de „lux” cu 300 de lei cazare pe noapte (cred ca doar aici e luxul), in schimb in timpul zilei mananca hamsie expirata de atata stat in soare sau la linia de autoservire unde ajungi sa platesti oricum tot atat cat ai plati si daca ai manca in locuri mai decente, dar mai aerisite de muste si melteni burtosi. Eu, spre exemplu, am mancat Frustuck la o terasa mai de „fitze”, dar mai goala, m-a servit un chelner sociabil si foarte dragut si m-a costat 15.20 lei (am lasat 20 ca nu sunt zgarcita).🙂
Pe plaja la Mamaia am reusit sa numar 3 fetitze „bunutze”…in rest, nimic nu merita atentia. Aaaaa, poate doar salvamarul cu dracia aia rosie in mana, stiti voi, ca in Baywatch ! Dar sunt femeie „cu obligatii” si n-am zabovit prea mult cu privirea asupra lui.

S-au inregistrat si oarecare neplaceri :

Una dintre ele ar fi ca geamurile camerei unde am stat „in interes de serviciu” erau fix la soseaua cu patru benzi, asa ca si ziua si noaptea era un zgomot infernal. Dar nici sa stai cu geamurile inchise nu puteai, pt ca lesinai la propriu. Canci AC.
Alta faza….procuratul cafelei de la tonomat dimineata….coboram din pensiune cu ochii rupti de somn, bajbaind dupa o dushca buna de cafea expresso…ii aratam femeii hartie albastra de o suta lei…ea…cica…pai n-am fise pt aparat !!! Pai cum puii mei vinzi cafea la aparat si nu ai fise ??? Trebuia sa vin cu fishicul de 50 de bani de acasa, dar nu m-a instiintat nimeni….
In ultima zi…ce-mi veni in cap ideea…Ia sa mananc si eu (inca) un gratar de pe marginea drumului…o pulpa de pui asa oarecum dezosata, sa se friga bine…plus o salata de varza, sa mearga bine pe gat friptana….Individa ( cam acra, parerea mea) ii zice altei angajate ca are nevoie de o salata de varza….Aia, de fata cu mine, clienta buna platitoare (inclusiv spaga) zice : „Pai nu are cine sa o faca !” Mai aveau putin si-mi aduceau varza vrac sa-mi fac singura salata….Intr-un final, apare niste varza tocata intr-un castronel, dar nepreparata…nu tu sare, nu tu otet, nu tu ulei…zic: „No, e bine si asa, mi-o prepar singura dupa gustul meu ! Ca doar nu ma cred in Vegas !”

Apa calda era, si ea, tot cu portia. Numa’ seara, sa se faca economie. Dimineata era un real noroc sa mai prinzi ceva apa calie pentru primul dus al zilei.

Da’ peisajul era cat de cat ok… Padure pe langa pensiune, case oarecum amenajate, tot palierul de mirosuri de la foarte misto la foarte naspa, praf cat cuprinde cand trecea in viteza cate un TIR, ploaie cu galeata plus grindina in mijlocul zilei de miercuri….
Pana la urma, am remarcat ca-s foarte adaptabila….cu toate ca aveam numai junghiuri dimineata de la patul ala de ziceai ca dormi direct pe piatra….si toate astea au meritat dintr-un singur motiv. Cu Ciocolata as sta si-n pestera si tot mi-ar fi bine !

Aici astept provincia :

