Seria „Best of”


Best of ….29 mai 2012

 

Devoratorii de carne vie

Sunt revoltata ! Iar m-am simtit folosita. Pentru a nu stiu cata oara.

Oare mai conteaza o senzatie in plus sau in minus??

Sustin sus si tare, sa ma aud mai ales eu insami, ca sunt o minte de barbat intr-un corp de femeie. Dar oare o fi adevarat? Sau este doar ceea ce as vrea sa cred? Oare mi-as dori sa fiu asa si totusi nu-mi iese de fiecare data?

Am si eu sentimente. Ca toate femeile, de altfel. Astept o mangaiere, astept o vorba dulce, un compliment, o strangere de mana, o privire extaziata. Nu pot fi atat de pragmatica ca si el. Caci el termina, o scutura, isi face dusul de dupa si poate te mai intreaba in treacat daca ti-a placut, gandindu-se de fapt la altceva…ca trebuie sa-si renoveze biroul, sa se intalneasca cu arhitecta pentru noile proiecte, sa ia copilul de la scoala sau numai sa faca cumparaturi scrise urat pe-o hartiuta de partenera lui de viata…Ei da, ai o gramada de chestii pe cap…si totusi, de ce dracu ai mai venit la mine?? Ca sa te descarci? O puteai face si singur in baie !!

Nu, nu mai vreau sa fiu prostita. Nu mai vreau sa fiu inselata. Nu mai accept frimiturile tale, o data la cin’spe mii de luni, care mi se par de-a dreptul ani lumina. Si nici ale altuia.

O gagica desteapta scria pe-un jurnal virtual ca, desi barbatii nu sunt la fel, cui pe cui nu se scoate. Si e clar ca  asa este. Dar numai cand iubesti. Si n-ai cum sa iubesti un om care doar iti foloseste corpul.

O maseuza este asemenea unei gheise. N-are voie sa iubeasca. Eu ii iubesc pe toti si de fapt pe niciunul. Oricum si daca as face-o, se termina tot prost. Generalizand, as putea spune (si accept si suturi pentru asta !) ca nici o femeie n-ar trebui sa iubeasca. Niciunul nu merita !

Nu-mi trebuie mie ipocrizii. Nu-mi trebuie mie mincinosi. Si nici papagali prefacuti. Slava Domnului, c-am invatat sa citesc suficient oamenii, si mai ales pe aia de sex masculin. Si cu toate astea, inca mai iau tepe ! Sa-mi inchid definitiv sufletul? E mai bine sa fii egoist cand vine vorba de sufletul tau. Grea lectie ! Dar cu exercitiu si cu perseverenta se invata.

Nu seamanati unul cu altul la infatisare, dar atat de mult la comportament. Nu ti-am cerut nimic. Dar m-am asteptat sa-mi oferi singur. Daca tu nu o poti face, va veni altul mai disponibil. Pana la urma, traim in democratie, nu e musai sa ne inoportunam reciproc.

Dintotdeauna gustul amar lasat in gura de-un dobitoc care nu stie cum sa-si incheie mai repede pantalonii si care, eventual uita sa te si sarute de “la revedere” m-a ingrozit. De ce esti fraier? Nu iti dai seama ca imi rezerv dreptul de a nu-ti mai raspunde la telefon sau de-a nu te mai cunoaste ever? Si o iluzie e greu sa vinzi in ziua de azi, daramite un sentiment curat si concret.

Eu stiu ca nu sunt doar o bucata de fresh meat. Dar tu cine naiba ai fost? Un client? Un prieten? Un profitor? 

Oricum, nu mai conteaza.

De maine nu mai esti devoratorul meu. Poate al alteia. Asa e in viata.

Aici astept provincia :

