Averea mea


Mi-am dorit un barbat cat o mie. Pentru ca stiu cat pot oferi, nu astept mai putin.

Pentru ca sunt 12 femei intr-una singura, ingemanate intr-o dulce sirena  ce-aluneca dornica  prin apa sarata a marii, am nevoie de un barbat care sa-mi faca fata. Si spate. Nicidecum perfect, doar complementar.

Il am langa mine si atunci cand fizicul lui umbla prin alte locuri, neobosit de atata munca.

Il am langa mine si atunci cand strang perna in brate, noaptea tarziu. ciocolata

Il am langa mine si atunci cand il mangai suav pielea fina, adormindu-l si facandu-i visul mai frumos.

Il am langa mine si atunci cand e nervos, si atunci cand ii fac declaratii de genul „Niciodata nu m-am simtit atat de iubita”, si atunci cand ii simt neputintele si frustrarile.

Il am langa mine si atunci cand am indoieli, si atunci cand ma irit din nimicuri.

Il simt langa mine in permanenta.

 

El stie ca o sa fie bine. El ma imbarbateaza. El ma face sa ma simt mai intai un om minunat, apoi o femeie deosebita.

Da, femeia lui !

One thought on “Averea mea

  1. Sarut mana,

    Asa vrea sa va intreb daca ati fi de acord sa vindeti un link (in partea dreapta la blogs i follow) catre un site de masaj erotic si daca ati fi dispusa care ar fi pretul cerut pentru un an.

    Imi cer scuze ca va contactez astfel dar nu am gasit nicio metoda de contact pe blog.
    Mail de contact marketing@orice.net

Aici astept provincia :

