Naivitatea se plateste (2)


Din ciclul “Tzepe amoristice si financiare, virtuale” …patania nr. 2.

Tot nu ma invat minte. Permanentizez in prostie. Sau o pot numi naivitate, dupa caz.

Ma simt extrem de singura, avand in vedere depresia careia nu-i mai fac fata, n-o scot la lumina nicicum, imi vine sa-mi iau zilele, dar, constienta ca nu ma va plange nimeni, renunt.

La vreo luna dupa intamplarea cu “italianul”, da peste mine un politai, angajat cu acte in regula la Politia Hunedoara. Eu, “jmechera de moare lumea”, fosta concubina a unui om foarte influent al zonei, gasesc de cuviinta dupa mai bine de 6 luni de stat pe bara, sexual vorbind, sa ma intalnesc cu tipul in sensul completarii experientei sexuale reciproce.

Discutia se muta din virtual in face to face, dupa care lasam corpurile sa-si vorbeasca intre ele. Inca ma simt femeie. Ufff, ce senzatie de implinire de mult uitata, chiar daca este doar la nivel fizic !

Dupa cateva intalniri de genul “fucking buddies”, in care ne mai si destainuim din propria viata una-alta, imi cere imprumut 200 euro sa-si plateasca nu stiu ce rata la banca. Si pe care urma sa mi-i dea luna viitoare, cand avea de primit niste sume de bani extra-salariu.

Cad pe ganduri, nu-mi place tupeul, dar cum ma gasesc in incapacitatea de a refuza sa ajut, inca o data credula, ii ofer sub forma de imprumut suma ceruta.

Ne mai vedem vreo 2 luni, pana fug definitiv si irevocabil din Deva, timp in care, in loc sa-si onoreze datoria, mai imi forteaza mana o data cu inca 200 de euro. Ne-ne-ne ! Nu mi i-ai dat nici pe ceilalti, altii nu mai vezi de la mine !

Bineinteles ca de sarac degeaba tragi sa-ti returneze banii tai. (bine, nu numai de saraci, ci si de rau-intentionati). Imi e rusine de rusinea lui si renunt. Oricum plec din oras, nu-l am cu nimic la mana, e clar ca imi iau gandul de la datoria asta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Trec 3 ani de la eveniment.

Ma apeleaza pe mess un anume Robert. Mai sa fie ?

Imi marturiseste ca e “la racoare”.

–          Adica cum, la racoare ? Stai in bataia directa a aerului conditionat ? Sau esti printr-o tara mai friguroasa ?

Nu, nu, nu ! Imi trimite un link al unui ziar local, de unde aflu ca a fost incarcerat pentru nu stiu ce infractiune economico-vamala, comisa cat timp fusese Politist de frontiera undeva in vestul tarii.

Si culmea, sustine ca, in cateva luni de zile, isi va plati datoria. Cum naiba sa faci asta cand tu mai ai inca de ispasit din pedeapsa ??

Cata nesimtire !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Adio, naivitate ! Bun venit, toleranta ? Habar n-am ! (Astia de nu cred in misticisme sa ignore continutul urmatorul paragraf. Multumesc ! )

Stiu doar ca invariabil, intr-un fel sau altul, candva se face dreptate Divina.

Personal, n-am reusit sa urasc pe nimeni cu adevarat (am trait doar, pentru un timp, cu impresia asta) sau sa port pica pentru raul, intentionat sau nu, facut mie.

Stiu, simt, intuiesc ca toti cei care s-au folosit, la un moment dat, de bunavointa mea, combinata, e drept, cu o mare doza de naivitate, vor invata pe pielea lor semnificatia expresiilor “Roata se intoarce” sau “Dupa plata, si rasplata”.

Rotitele Universului sunt atat bine armonizate intre ele. Merg ca unse.

Poate nu in viata asta, poate peste douazeci de vieti, dar cu siguranta, vor plati datoriile karmice si raul facut, voit sau doar neplanuit.

Asa cum si eu mi le platesc pe ale mele in viata asta.   Am destule, adunate de vreo 2 vieti incoace.

 

5 thoughts on “Naivitatea se plateste (2)

    1. Asa imi scrie in harta natala, poate or fi mai mult de 2 vieti. Si cele ce s-au succedat pana acum in viata mea, tind sa le ofere o concretetze suficienta cat sa dovedeasca veridicitatea afirmatiilor de acolo.

Aici astept provincia :

