Reintoarcere


De luni ma reintorc cu forte proaspete la draga mea activitate de suflet. Care ma relaxeaza. Ma face sa vibrez. Imi aduce noi si noi experiente cu oameni, in mare parte, minunati.

Sa-mi fie scuzat, inca de pe acum, ca nu voi da curs cererilor de genul :

” – Am o fantezie : vreau sa te vad avand orgasm, poate un multi-orgasm !

– Pai si cum vrei sa se intample asta ?

– Fie, tu ti-l provoci singura, fie te ajut eu cu-un cunilingus ! „article_330201_1

De ce n-o fac ? Pentru ca nu pot garanta asa ceva cuiva care nu este pasionat de masaj, care vede doar destinatia si nu se bucura de drumul in sine si care  imi forteaza mana, fara a ne cunoaste, sa-i ofer certitudini pe care nici eu nu le pot anticipa.

Un alt exemplu de discutie ce nu-mi face placere. Cu un tip ce se lauda a fi membru pe forumul de profil si care-si doreste sa ma cunoasca. In ce fel ?

” – Si care ar fi posibilitatile de a ne cunoaste ?

– Maseuza si doar maseuza.

– Aha, ….. si maseuza face altceva decat „doar maseuza” ? ”

Nu, draga domnule, nu face altceva (era o singura optiune, desi tu te-ai gandit ca ar fi doua)… Sunt convinsa ca n-ai fi fost deranjat de acest aspect „oarecum nesemnificativ” al problemei. Insa cand eu interpretez ca sunt luata la misto, nimic nu mai poate face discutia placuta sau intrevederea posibila.

E dreptul vostru sa cereti orice. E dreptul meu sa refuz ceva ce nu ma defineste. E dreptul meu sa cred si sa demonstrez ca sunt diferita.

Ar fi intelept sa intelegeti ca luati contact cu o femeie care are un IQ mult peste medie si tampeniile gratuite ma irita cel putin la fel de mult cum va irita pe voi „banii aruncati in vant pe servicii de 2 lei”.

Sunt maseuza, da ! Asa voi ramane, probabil, pana la final. Dar mai presus de toate sunt om, cu aceleasi drepturi fundamentale ca si voi, cei care platiti un astfel de serviciu.

10 thoughts on “Reintoarcere

  1. Un masaj de vis, asa cum rar am intalnit, in care trupurile isi pierd forma si totul devine un amestec de atingeri si senzatii, care ai vrea sa nu se mai termnine niciodata.
    Nimic neobisnuit si totusi atat de intens.

  2. Poate va suna ciudat ceea ce voi urma sa spun…dar as fi profund onorata daca intr-o oaza de timp, chiar si pe fuga, ai putea sa iesi la o cafea. Imi doresc enorm si cred cu tarie ca pot invata lucruri interesante de la o persoana ca tine. Da, suna ciudat, poate, nu vreau sa crezi ca te pun sa o faci pe profesoara cu mine, sau ca esti la cine stie ce interviu, pur si simplu, fa-ti o pomana, schimba o viata, ia-o cum vrei…ce zici? Astept raspuns si iti multumesc anticipat pentru scrierile tale.:) (P.S. Habar nu am cum functioneaza site-ul acesta, caci altfel iti trimiteam un mesaj privat)

    1. Draga mea, din pacate pentru multi, nu mai profesez de aproape un an de zile. Am alte planuri si alte prioritati acum,
      Totusi, daca vrei cateva sfaturi/indrumari iti pot oferi adresa mea de mess cleopatraegyptqueen. Scoala de masaj erotic nu stiu sa existe, Insa stiu ca pentru a putea face asta cu placere iti trebuie acea deschidere, senzualitate si nebunie pe care nu le poti invata in nici o scoala, fie ea si de masaj. Trebuie sa te nasti cu cele 3 caracteristici de mai sus.
      O zi minunata iti doresc si te astept pe mess, cand avem timp.

      1. Multumesc mult, abia astept sa vorbim, atunci cand ai si tu timp! Cred ca am caracteristicile de mai sus, ma fascineaza tot ce ar putea sa-i fascineze si pe ei, as vrea sa devin o femeie dorita, dar nu pentru o seara, sa-i fac sa suspine, dar fara remuscari…cer cam multe de la o fata fara experienta ca mine. O seara placuta iti doresc si inca o data, multumesc!

Aici astept provincia :

