Iti permiti luxul de a ma pierde ?


Azi dimineata a sunat telefonul. Ora 7.41.

M-a trezit din visul care parca a fost un fel de deja-vu prost gandit.

Am vorbit, inca invaluita in mrejele noptii ce tocmai se incheiase, pret de cateva minute.

Apoi, savurand cafeaua de dimineata, am incercat sa-mi aduc aminte. Il visasem pe el. Pe noi. Eram la birou si-l priveam apasat ochipe sub genele lungi, frumos arcuite sub caldura rimelului de calitate. El, nervos, ca nu-i merg toate lucrurile ca pe roate. Nervos de mai bine de o luna. Obosit si incrancenat.

M-am ridicat cu candoarea-mi caracteristica si am zabovit putin in aer, unduindu-ma ca o sirena. Purtam o rochie alb-negru, cambrata pe mijlocelul subtire si balerini negri in picioare. Parul mi-l coafasem in stilul caracteristic. Toate, facute cu grija pentru el.

Apoi, am alunecat ca prin apa pana langa el, atintindu-l cu privirea si m-am oprit fix la 2 centrimetri de chipul lui.

„- Uita-te la mine bine ! Ma vezi, ma stii, ma adulmeci, ma cunosti, ma vrei, ma ai. Si altii ma doresc. Iti permiti luxul de a ma pierde ??”

N-am apucat sa aud raspunsul lui din vis. Sunase din  lumea reala.

2 gânduri despre „Iti permiti luxul de a ma pierde ?

Aici astept provincia :

