Tanar si nelinistit


Joc intr-un film prost. De-a nepasarea.

Actori principali: Eu si mama.

Regizorul – investit de insusi Destinul, care, ori de cate ori, i-am transmis sugestii ca ar trebui sa schimbam scenariul, m-a tratat cu indiferenta. Mi-a replicat: “Ce stii tu, fetito ? Mama ta, actrita buna, a platit bani grei sa se deseneze asta ! Si probabil o va mai face mult timp de acum incolo. Si noua, celor ce stabilim regulile jocului, nu ne pasa de lamentarile voastre, nu ne intereseaza risipa timpului pe fetzele voastre. Noi vrem profit ! Lumea cere DRAMA !”

Ea, mama, a incercat, dar se vede cu ochiul liber ca atata poate. Si nu o judec. O inteleg. Nu poti sa-ti judeci propria mama pentru neputinta ei. Poti  fi doar nepasator, alungand din jurul tau orice lucru/fiinta, menita sa-ti destrabaleze echilibrul interior. Inclusiv pe ea.

Ma aflu intr-un “Tanar si nelinistit”, la episodul 2.853. Nu poti sa admonestezi un actor pentru ca joaca prost. O va face pe mai departe. Nu poti sa te iei la hartza cu regizorul, caci el stie un singur lucru : asta se cere  !!! Poti doar sa schimbi canalul si sa nu mai privesti filmul ala plictisitor, previzibil, stiind ca te energizeaza negativ. In calitate de actor pe scena vietii, cel putin in filmul asta, o sa renunt sa mai joc.

Si daca o sa mor subit in film, sa stiti ca mi-am dat demisia si-am facut ceva pe salariul lor de mizerie.

Aici astept provincia :

