Oglinzi


Ne-am domolit.

Nervii au plecat de unde-au venit. N-au reusit sa ne doboare. Probabil nici altii nu vor putea.

Sa fie de vina oare dragostea, ce-mi place sa cred ca este impartasita in mod egal ??

Zilele trecute ne-am aventurat, inspre a ne desfata simturile, in camera cu oglinzi.

Imagini-Artistice-cu-Oameni_-Imagini-cu-Oglinzi-1 Oglinda alambicata pe peretele lateral, in care ma vedeam exact la nivelul cel mai ardent al celui mai dornic dintre pamanteni.

Oglinzi rotunde in fata patului, in care m-am privit cand mi-a cerut sa-mi uduiesc corpul de felina….

Bucatele de oglinzi prinse pe tavan, intr-un puzzle perfect si-n care te vezi in toata spendoarea cand il invalui cu trupul tau avid de dragoste…

Am sa postez poze din locul ce-l vom denumi „Cuibusorul nostru de nebunii”. E clar ca mai vreau sa-mi vad imaginea corpului golas, reflectata in tavan. E clar ca mai vreau sa fac dragoste acolo. Dar voi lua si o amintire tehnologica, cu proxima ocazie.

 

2 thoughts on “Oglinzi

Aici astept provincia :

