Mai mult decat masaj ? Hell, no !


Preambul:

– Buna ziua, doamna … Am vazut anuntul…cateva detalii…masaj-erotic

– Bla, bla (detalii oferite).

– Pozele sunt ale Dvs.?

– Da, ale mele…

– Sunteti foarte frumoasa ! Si pentru ceva in plus, nu s-ar putea mai mult de un masaj….?

– Nu !

– Haideti, doamna, sunteti asa frumoasa…

– O zi buna, la revedere !

Acest tataitza pun pariu ca are aceeasi placa cu toate „maseuzele” din AT si incearca pana reuseste. Sunt convinsa ca reuseste. Pentru o bruma de bani sunt destule care sa faca orice, chiar si menaj, desi sunt contactate pentru postul de „asistenta personala”. Bullshit !

N-am sa inteleg prea curand de ce asa-zisele maseuze, aparute puzderie in peisajul AT peste noapte, strica si aceasta mini-piata de profil.

Domnule, cand vrei masaj, suni direct la masaj ! Cand vrei sex, suni direct tot la ….masaj ! Da, ati citit bine, nu e greseala de tiparire.

Sunt clienti care au o placere mordida de a incerca marea cu degetul (de multe ori se si uda) doar din considerentul ca „maseuzele” care accepta pentru un 50 de lei in plus si prestarea unor extra-servicii sunt mai „spalate”, in sensul ca n-a trecut oastea lui Suleyman Magnificul pe la gaurile ei.

De cealalta parte, sunt doamne care nu prea stiu ele cu ce se mananca mancarea asta de post, chemata generic „masaj”. Insa nevoia le impinge pe piata, ca o ultima solutie de compromis cu ele insele, pe care trebuie sa o faca. Acestea sunt obligate de circumstante sa accepte si alte servicii, intrucat nu se justifica tariful platit de client.

Am fost intrebata de mii de ori de ce nu fac si altceva. Fratilor, daca voiam asta incepeam de mult, cand nu era juma’ de forta de munca feminina a Bucurestiului axata strict pe asta.  Pe vremea aia, probabil se castiga mai bine, desi plateai, ca si acum, un pret mult prea scump: ultima ta farama de demnitate si calea fara intoarcere pe care alegeai sa o urmezi.

Da, stiu, multi vor spune, o maseuza (erotica sau nu) nu este mult deasupra unei prostituate. Nici n-am spus asta. Le respect si le admir pe cele care merita ca oameni, ca femei, caracterial vorbind, pentru ca pot face fata unei provocari deloc usoare de care eu nu sunt in stare. Insa fiecare stie cat poate duce. Eu una nu pot face sex cu cineva care nu are pentru mine nici un sentiment. Sau macar sa ma minta frumos cum ca ar exista unul.

Si am ajuns tarziu la concluzia asta, cand dupa mai multe „romantze” cu iz sexual, am ramas mai goala, mai searbada, mai contrariata si mai anemica.

Si atunci am decis. Imi place sa chinui eu barbatii, facandu-i sa ma doreasca, fara a ma putea poseda, si nu viceversa.

4 thoughts on “Mai mult decat masaj ? Hell, no !

Aici astept provincia :

