Deliciu exuberant


– Ce-ai zice daca ne-am vedea la tine dupa amiaza ?

– Mmmmm, as zice ca ar fi minunat !

– Ok, vad cum termin treburile si sigur ne dezlantuim dupa amiaza ! Mi-e atat de dor sa te strang in brate, sa te tin la pieptul meu goala !

In jur de ora 14 ma suna ca inca mai are o multime de treburi si nu stie daca ne mai putem strange in brate astazi. Deja imi fac impresia ca lucrurile nu vor sta prea roz pentru mine in dupa-amiaza asta si ca, probabil, va fi la fel de anosta ca mai toate zilele de inceput de week-end, mai ales ca am si un drum „din obligatie” de facut dupa ora 18. Timpul  trece prea incet si speranta de a ne vedea scade proportional.

Ora 16. Suna telefonul.

– Iubi, acum am terminat ! Stiu ca tre’ sa pleci, nu stiu cat fac pana la tine, ca sunt in cealalta parte a orasului, dar stiu ca vin sa te vad macar si pentru cateva zeci de minute !!

Ora 17.10. L-am asteptat imbracata sexy, cocotata pe tocuri de 10 cm. A ramas, ca de obicei, „interzis” in fata minunatiei din fata lui, cu zambetul pana la urechi. O minunatie care-l iubeste, care-l rasfata, care-i indeplineste dorintele ascunse, mai ceva ca pestisorul de aur. Care adora sa-i vada satisfactia in ochii dornici. Si sa-l poarte pe drumuri neumblate, necunoscute inca, periculoase, dar atat de infometate de pasii sai.

Si toate astea dintr-un singur motiv. Pentru ca, in speta,  acele cuvinte ingrosate mai sus mi-au incantat sufletul si m-au facut sa-l vreau si mai mult. Am simtit in ele dorintza, extazul si nevoia de a ma simti aproape, chiar si numai pentru o ora. A fost una dintre cele mai exuberante ore, de-a dreptul delicioase, petrecute impreuna. O ora cat o eternitate. Pe care, cu siguranta, o vom pune la panoplia amintirilor de vis.

One thought on “Deliciu exuberant

Aici astept provincia :

