Swallow


Si pentru ca eu am ras cu lacrimi, subiectiva fiind, va impartasesc si voua motivul.

Un potential client (din spusele lui, si cititor al blogului) ma intreaba daca nu cumva o cunosc pe faimoasa Randunica. Si mai mult, „dar despre ce stie sa faca, ce stii ?” Pfff, domnule draga, nu stiu mai nimic, ca n-am facut masaj cu ea, cum naiba sa ma pot pronunta ? In schimb, stiu ca tantra e o super alegere daca nimeresti pe maini bune.

Bineinteles ca,  simtind atitudinea mea oarecum refractara si inaccesibila, imi marturiseste ca, de fapt, el voia masaj cu mine, WTF ? Chiar asa moaca de proasta am ? Ziceti-mi ca nu, sa ma simt si eu un pic mai bine, ca deja mi-au dat lacrimile de crocodil si n-am galeti destule sa le umplu.

Mi se pare hilar de-a dreptul sa intrebi o maseuza despre o alta maseuza. Nu era mai simplu si direct sa vorbesti direct cu ea ?

Mi se pare si mai hilar sa vrei chestii doar asa, de dragul conversatiei. Sunteti multi care faceti asta. Zic, totusi, ca nu sunt o pretioasa, insa, rogu-va, nu-mi insultati nici bunul simt, nici inteligenta. Lista de ignore e inca extrem de spatioasa in laptopul meu.

 

 

2 gânduri despre „Swallow

  1. Da, e hilar, adică până la inteligenţă şi bun simţ! Îmi place ultimul rând: Lista de ignore e încă extrem de spaţioasă în laptopul meu. (aş înlocui „laptopul meu” cu „viaţa mea”, aşa, doar pentru mine). Zi frumoasă să ai, draga mea!

Aici astept provincia :

