ALBOTA


Ar fi vrut sa se intituleze „Noi doi si muntele”…. dar….. 🙂241

Ieri am revenit cu picioarele pe pamant.

N-as putea sa spun ca am fost in Rai, insa undeva aproape de el, tot se numeste ca am fost.

Si-apoi eu, diabolic de perversa, cum ma alint de multe ori (si numai o persoana ce-mi este draga stie sa-mi citeasca privirea ce reflecta atat ingerul, cat si demonul din mine)….ma pot mandri c-un car de experienta si nitel mai multa intuitie decat prevede Legea, astfel incat sa va fac sa credeti ca afirmatia de la aliniatul anterior e adevarata.

238Am sa va pun si poze din Paradisul de la poalele Carpatilor Meridionali. Bine, nu sunt chiar poale, dar asa-i vorba.

Dar sa revin, ca iar zice Ciocolata ca ma pierd in detalii si nu vreau sa intre in fibrilatii pentru atata lucru minor.

Complexul turistic se cheama ALBOTA. Googaliti si voi si vedeti care e treaba. Destul de scump, dar merita.

Premiera peisajului este evidenta. Muta de uimire, am exclamat, cu ochii sincer voiosi, cuprinzandu-l in toata maretia lui : „Mirific !”

248

Crestele de la Balea Lac sunt inzapezite. Bazinele pline de pastravi. Drumul pana acolo groaznic de ingust, vreo 10 kilometri de la soseua principala, imbinat si cu drum pietruit pe alocuri. Vremea superba, soare ca-n iulie. Albine si tot felul de oratanii cu aripi zburda nitel bolanzite de ultimul val de caldura inainte de venirea iernii. Atat de bolande, caci iti cadeau in picaj efectiv in farfuria de mancare.

Premiere culinare am inregistrat doua. Icre de pastrav la micul dejun. Si tocanita de ied cu tarhon. Bune amandoua. Cat despre primul fel, a avut grija iubitul meu sa-mi arate embrionul (un punctisor de culoare rosie) in icrele mari, galbene ale pastravitzei. Ce se mai f…..si pestii astia ! Hmmm, ca mine, fara numar, fara numar….

264

N-am de gand sa va spun mai mult, ca ramaneti cu limba scoasa si vi se usuca. Voi, insa, va puteti lasa imaginatia sa zboare… Singuri, noi doi, intr-o camera relativ luxoasa si foarte calduroasa. Doua corpuri goale ce se cheama, se doresc, se incanta, se imbratiseaza. 🙂

Cat despre poze, am remarcat ca HTC-ul face poze destul de profesionale. Desi il am de mai bine de juma’ de an, numai in aceasta calatorie m-am gandit sa-i folosesc camera foto. Daca nu ma pasiona peisajul intr-atat, ramanea tot nefolosita, caci tehnologia ma lasa rece.

272

3 thoughts on “ALBOTA

  1. Măi, toate ca toate, dar fac ăia de la Albota nişte mici de te lingi pe degete! Merită să faci drumul până acolo măcar pentru o porţie! E adevărat, cam piperată la preţ, dar peisajul compensează preţul!

      1. Vorbeam din amintiri 🙂 Acum câţiva ani când făceam drumul de seară din Bucureşti către casă după câte o delegaţie opream totdeauna la Albota ca şoferul nostră să servească o porţie de mici. Ne dedulcise şi pe noi 🙂

Aici astept provincia :

