Emotii


Jur ca n-am avut parte niciodata de asemenea emotii.

Jur ca ador sa-mi aminteasca zilnic, cand ne pierdem in cuvinte si spasme, ca se bucura ca toti m-au parasit, tocmai pentru a ma gasi el.

Jur ca n-am intalnit barbat caruia sa-i ofere atata placere remomorarea primei intalniri, a primei priviri obtinute din ochii mei migdalati, cu genele rimelate regulamentar, a primei fastaceli, a primei zbarliri de piele goala, sub atingerea mea fierbinte si conotativ erotica.

Jur ca viata-i un carusel. Iar daca e asa, azi si aici declar ca mai bine de atat nu se poate. Sunt pe culmea mountaine-rousse-ului si vreau sa raman cat mai mult acolo.

Ma emotioneaza gesturile marunte. Ma emotioneaza placerea extaziata cu care se infrupta din mine. Ma emotioneaza tandretea nedisimulata. Ma emotioneaza deschiderea lui fantastica. Dar, mai ales, sufletul lui „prost” de bun.

Traiesc un vis numit REALITATE.

Aici astept provincia :

