Decizia


Astazi am luat decizia.

Masajul este un capitol incheiat pentru mine.

A fost frumos, dar dupa cum se zice tot ce-i frumos, ori este ilegal, ori este imoral, ori ingrasa.

Le multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine, care mi-au fost prieteni, care mi-au lasat fragede impresii ori poate doar conotatii relative despre viata, dar si celor care m-au urat, care m-au blamat, care m-au injurat. In felul asta, prin efectul „picaturii chinezesti”, m-au facut sa inteleg ca sunt mult prea DOAMNA pentru asta. Si-am decis sa pun punct.

In suflet si-n simtire voi ramane o gheisa pe vecie, o artista a erotismului si senzualitatii, exprimate natural, insa de aceasta calitate a mea se va bucura un singur barbat. El nu vine, isi ia portia si pleaca precum atatia altii au facut-o inaintea lui, el a venit si a decis sa ramana. El a decis ca merita sa ramana.

Poate voi mai scrie pe aici, nu pot previziona acum. Am mai vrut sa renunt la scris prin martie si-apoi gandurile mi-au dat ghes spre a fi asternute.

Deocamdata, ma linistesc.

M-am slefuit suficient sub presiunea crudei realitati, cat sa gasesc forta necesara sa ma ridic deasupra celor care nu simt nevoia de a fi indiferenti. Si-o spun in gura mare.

Repere n-am multe, dar sunt bune, alea care sunt. Planurile de viitor nu vi le impartasesc. De frica sa nu le imbuibati cu energia voastra negativa. Dar, calmi sa fiti, ma voi descurca chiar mai bine decat pana acum.

De azi, deriva a luat sfarsit.

We are beautiful like diamonds in the sky.

8 thoughts on “Decizia

  1. Mult succes în orice-ți propui să faci ! Dacă e făcut cu pasiune nu contează ce zic gurile rele, ori de-i moral sau nu. Să faci ceea ce te face pe tine fericită, nu pe alții

  2. Sunt prea multe de spus. Au fost momente memorabile in care am descoperit un suflet frumos, care arde intens.
    Esti la inceputul unui drum lung, dar care are la orizont o licarire de speranta. Sper ca parcursul sa aiba clipe fumoase.

    Te rog sa nu uiti ca TU esti cea mai importanta pentru tine. Asa vei putea darui cu mult mai mult si vei fi mult mai puternica.

    1. Nu sper numai la lucruri frumoase, m-am obisnuit si cu cele mai putin placute. Fac parte din viata, din devenirea noastra. Incercand sa le bagam sub pres, ignorandu-le, nu facem altceva decat sa ne opintim in drum. Se zice ca nu suntem suma tuturor experientelor noastre, ci numai a acelora din care am invatat ceva.

      Da, sunt cea mai importanta pentru mine. De daruit, insa, am invatat sa daruiesc in aceeasi masura in care primesc si inapoi. Stiu ca e, poate, o dovada de egoism, insa cu ceva vreme in urma mi-am reconsiderat pozitia: trebuie sa mai si iei de la oameni, nu numai sa le oferi totul pe tava. Daca tu nu-ti ceri drepturile, nimeni altcineva nu o va face.

Aici astept provincia :

