TOP 11 chestii pe care le urasc la un barbat


Si pentru ca ma mananca (tastele) ca pe Zambilica, am sa divulg cateva chestii care nu-mi plac la un barbat, intr-o ordine total aleatoare.

  1. Sa injure la fiecare 3 cuvinte. Cred ca astia de si-o baga si si-o scot la fiecare propozitie o au mica si se gandesc ca, tot simuland verbal actul sexual, o maresc.
  2. Sa uite ca sunt prezenta undeva, cu el si pentru el si sa se manifeste ca si cand n-as exista in acel loc si in acel moment.
  3. Sa-mi ceara explicit sa-i fac sex oral. Daca imi place de el, ii fac oricum, fara prea multe introduceri. Sau sa-mi spuna ca nu i se scoala daca nu-i fac sex oral. Daca nu ti se scoala, nu e din vina mea. Simplu ! Pe unu l-am dat afara la 3 dimineata din casa, pe tema asta. Acu’ multi ani.gimnastica_faciala_66c2bef2c6_956f3df37a
  4. Sa minta, cu sau fara motiv prestabilit. Am un fler deosebit in a descoperi minciunele, pana si pe cele mai nevinovate. Este bazat pe experienta, mai mult decat pe intuitie.
  5. Sa fie plictisitor, monoton, prea previzibil, sa-i smulgi cuvintele cu clestele sau mai rau, sa fie vampir energetic. Ca tot e la moda expresia, o folosesc si eu.
  6. Sa nu stie ce vrea de la viata. Sa foloseasca prea des cuvantul „Nu pot”. Sa fie un intretinut.  Jur ca as fi scarbita pana la lacrimi  sa aud prin Mall “Mami, da-mi si mie sa-mi iau hanoracul asta, ca uite ce marfa este !” Baiete, in caz ca nu stiai, tu esti barbatul si eu femeia. Nu s-au schimbat rolurile si nici n-am de gand sa dau lumea peste cap pentru tine.
  7. Sa faca sex din obligatie/datorie. Mi se pare o prostie.
  8. Sa fie violent, mai ales la bautura, dar nu numai. Nu e nevoie sa-ti demonstrezi  forta cu pumnul in fata unei femei. Poti doar sa pleci. Oricum, in momentul in care ai dat prima palma, ai creat un precedent si cea care nu pleaca dupa prima ta abatere, si-a acceptat tacit soarta.
  9. Sa-mi tina socoteala bani lor pe care-i castig. Nici tatalui meu nu-i permit asa ceva.
  10. Sa fie pampalau, sa n-aiba demnitate, sa se faca pres in fata altora, din varii motive. Sa nu stie sa accepte un refuz si sa devina prea insistent, cand simte ca pierde teren. Daca l-ai pierdut, e bun pierdut, baiete !
  11. Sa miroasa a transpiratie, sa sforaie, sa ragaie, sa soarba ciorba cu zgomot, sa aiba pamant pe sub unghii, calcaiele ca de cal si sa nu fie epilat (tuns) prin partile esentiale, you know 🙂

Voua ce chestii va displac la ei?

16 gânduri despre „TOP 11 chestii pe care le urasc la un barbat

  1. O parte din articolul asta e de genul: Eu nu ma cac, eu fac panselute si crizanteme.
    Cealalta parte este de genul: Am niste pisici educate cu care ma sfatui zilnic.
    Dar ai dreptate, ceea ce e trist.
    Tot trist e ca exista si femei ce pot fi descrise exact la fel. 🙂
    Regards,
    F.

  2. Nu-mi plac ăia pentru care eşti curvă că nu ţi-ai tras-o cu ei sau eşti curvă că te-ai folosit doar de penisul lor şi apoi ai mers mai departe, fără obligaţii

  3. Pe partea de sex sigur nu ne-am intelege. In sex imi plac femeile supuse, dar in rest imi plac sa fie puernice, sa aiba caracter si independete.

    @darkleya
    Sentimentul ca ai fost folosit nu e asa frumos. vorbesc din propria experienta. :d

    1. Imi place sa ma supun sexual intr-o oarecare masura, dar….exista un dar…doar daca rezonam din alte puncte de vedere…Recunosc, uneori imi place si sa domin, mai ales mental in timpul actului.
      Nu merg pe ideea ca „fiara” dintr-o femeie trebuie sa se dezlantuie din prima, insa cred si actionez conform principiului ca laurii ii merita acela care a fost consecvent si nu cel care, dupa prima pala neprielnica de vant, a zburat in directia unde vantul e mai propice pt vela lui.
      Cu alte cuvinte, in sex nu am limite doar cu cine consider eu ca merita si nu cu toti doritorii de „dat la o buca”.

      Cat despre sentimentul ca ai fost folosit, da, nu e frumos, si totusi de ce atat de multi barbati il lasa in urma lor pe pielea si in mintea femeii ?

      1. Mi-a placut raspunsul tau. Din el inteleg ca ne potrivim mai mult decat credeam la prima vizita.

        Legat de sentimentul ca ai fost folosit.
        NU iau apararea la nimeni, dar multi barbati cred ca asta isi doresc femeile. Daca 9/10 femei accepta/le place asa ceva, atunci cand o intalnesti pe a 10 a te vei comporta si cu Ea al fel. Chiar daca acesteia nu ii place.
        Mai este si porblema ca multe accepta aceasta postura.

        Sa iti mai spun ceva. Mereu am incercat pe toate planurile sa tratez egal femeia de langa mine. Marea majoritate mi-au reprosat acest lucru. Nu vor sa fie tratate egal ci barbatul sa fie Barbat si femeia sa fie Femeie. Adica, eu spun si Ea executa.
        Una dintre ele chiar mi-a dat de ales. Ori ma comporat ca un Stapan, ori se termina Relatia.

      2. Proportia de mai sus, da-mi voie sa-ti spun, e nitel diferita…adica cifra din fata fractiei e mult mai mica, nicidecum 9….
        Daca intr-o relatie a mea, lucrurile ar decurge de genul „tu spui/dai ordine, eu execut”, n-ar dura prea mult. Eu as merge pe schimbarea rolurilor periodic, caci n-as fi de acord nici cu „numai eu dau ordine” sau „numai eu execut”…Unde ar mai fi echilibrul ?

        Femeia (prin urmare si eu) vrea un barbat care sa o domine, dar care sa fie si tandru, vrea un barbat care sa aiba grija de ea, dar sa-i lase si libertate, vrea sa fie sigura pe el, dar si sa-i sara inima la gandul ca l-ar putea pierde, vrea o nestemata, dar vrea si praf de stele….offf, ca multe vrea femeia….La voi totul e fucking simple !!

      3. Cat despre alea care accepta sa fie folosite…de multe ori accepta in necunostinta de cauza…si sentimentul ca ai fost folosit apare dupa ce X sau Y ti-a tras-o si a disparut ca magarul in ceata, fara nici o explicatie.
        Exista cazuri in care, sa zicem, unul dintre protagonisti avea intentii serioase, dar sexul prost (incompatibilitatea fizica) i-a limitat avantul. Si a plecat fara explicatii…Putin mai plauzibil !
        Totusi, studiile arata ca din ce in ce mai multor oameni le este frica de implicare emotionala si de posibila dezamagire, De aici cred ca a aparut ideea de „sex fara implicatii”.
        Pe mine una, ca femeie, nu ma afecteaza sa stau fara sex luni in sir, daca n-am un partener stabil. Sexul fara implicare emotionala este pt mine ca o mancare fara sare.
        La barbati lucrurile stau difierit, de aia cred ca cel care a inventat expresia Fucking buddies era barbat 🙂

    2. păi nimeni nu folosește pe nimeni atâta timp cât regulile sunt simple și cunoscute de la început: sex fără obligații, când ne plictisim unii de alții renunțăm. la fel și-ntr-o relație care nu mai merge. și cum eu am fost mereu cea care a renunțat prima la sexul fără obligații și uneori și la anumite relații, m-am trezit și cu astfel de probleme, cum că am folosit sau că n-am suflet. sau că sunt o curvă care l-a părăsit :))) really?!

      1. Sau, in cazul pe care tu il expui, ne folosim unii de altii cu buna stiinta si acordul partilor. In alte cazuri insa, regulile nu sunt cunoscute mereu de la inceput si pe parcurs, pot deveni complicate.

  4. @nirvanadream
    Din punctul tau de vedere se vede ca e simplu pentru noi, dar nu e asa.
    Cifra de mai sus am folosit-o ca exemplu si are legatura cu experientele mele persoanale si nus e refera la general.

    Sunt de acord cu acest echilibru, dar nu e posibil tot timpul. Din fericire Tu stii ceea ce vrei si acest lucru te poate ajuta sa gasesti echilibru in relatie si in viata.

    Din experienta mea iti spun ca sunt foarte multe femeie care nu stiu ce vor. De accea astepta ca altul sa le spuna ce este bine si ce nu, cum sa faca sex si cum nu. Ce culoare sau mancare ii place si care nu.

    Nu stiu daca ma crezi, dar ceea ce ma excita cel mai mult la o femeie, este CREIERUL. Apoi vine restul.
    In mintea mea consider ca o partenera inteligenta si isteata iti poate aduce de 1000 de ori mai multa placere decat o pitipoanca. 😀

      1. Ma refeream la prima vizita pe blog. Astazi e prima oara cand am intrat pe blogul tau. cel putin asa imi amintesc eu.
        De intalnit Face to face nu cred a am avut ocazia . Chiar e putin imposibil.

      2. Aaaa, ok…aveam impresia ca m-ai cunoscut ca maseuza.

        Bafta in continuare si multumesc pentru vizita si comentarii. Este o placere sa schimbi impresii cu cineva care se vede ca poate sa o faca.

Aici astept provincia :

