Pusa in fata faptului implinit


Nu credeam ca mi se va intampla tocmai mie …. insa nu mare ti-e mirarea sa observi ca, totusi, intr-o lume mare, lumea-i atat de mica…si  se intalneste munte cu munte, daramite om cu persoana.imagini-haioase-81

Zilele trecute am fost invitati la firma unde lucram la ceva paranghelie inainte de Craciun. E drept, am ajuns cam tarziu, cand deja din porcul taiat de peste zi nu mai ramasese nici macar o bucatica de sorici. Iar lumea era, in proportie majoritara, luata in brate de Bachus.

In nebuneala generala creata de muzica rock si ameteala cu care oamenii aia (bine, nu toti, ca mai erau si cativa cu mintea  teafara) dansau cu paharele in mana, mi se pareau cunoscute doua fetze. Fetze pe care initial nu stiam de unde sa le iau. Culmea, ii cunostea si El pe acesti doi colaboratori din provincie. Apoi, mi-a picat fisa si-am simtit ca ma preling de rusine. Celor doi le facusem, intr-un hotel, acum cateva luni, masaj erotic. Ei m-au recunoscut probabil mai repede decat eu pe ei si si-au manifestat uimirea la auzul vestii cum ca lucrez prin zona asta.

Evident ca aburii alcoolului nu i-au dat pace unuia dintre ei, care tot ar fi vrut sa ma stranga in brate, sa ma pupe pe unde apuca… Evident ca ulterior mi-am auzit oarecare vorbe, ca doar si barbatii barfesc, chiar mai mult decat femeile, mai ales cand e vorba tocmai de femei.

Evident ca i-am spus si Lui ca tipii ma stiu si….de unde ma stiu. Parea ca nu il deranjeaza, insa situatia era stanjenitoare pentru mine si-am profitat ca nici El nu a dorit  sa zaboveasca prea mult prin incinta aia.

Azi a primit un telefon. Cel de la capatul firului ii spunea ca acei colaboratori din provincie o cunosc pe fata lui de la firma…si-a lasat sa se intuiasca cam in ce conditii m-au cunoscut. El, dragul de El…a spus doar atat : „Pai de acolo o cunosc si eu !”, laudandu-ma ulterior ca-s fata desteapta si am facultate, nelasand nici un moment impresia ca se simte luat peste picior, ba din contra, i-a confirmat interlocutorului ca-s  iubita lui de ceva vreme.

Ce intriganti pot fi unii oameni ! Ce javre – unii barbati ! Nu mi se pare deloc corect ca importanta discretiei sa fie doar unilaterala. Adica din partea mea, ca fosta maseuza. Dar nah…probabil ca in mintea lor de macho-mani, acesti indivizi simt nevoia sa etaleze tot ce au cucerit, tot ce ar fi vrut sa cucereasca si tot ce n-au cucerit. Pentru ca, sa fim seriosi, n-au facut decat sa-mi plateasca un serviciu de masaj de relaxare si erotic, efectuat de mine ca la carte. De cucerit nici nu s-a pus problema.

Iar daca zilele trecute m-au intalnit in alta ipostaza, intr-un cadru oarecare, organizat de job, singurul lucru inteligent pe care puteau sa-l faca era sa se prefaca ca nu ma cunosc sau macar sa-si tina gura. Oare eu, daca mi-as fi revazut un fost client, insotit de sotie la cumparaturi, si as fi sarit la gatul lui cu dragaleli, cum ar fi fost ?

4 thoughts on “Pusa in fata faptului implinit

  1. Într-un film s-ar fi petrecut lucrurile oarecum după dorinţa ta. Toată lumea îşi ţinea gura. Dar de aia le zice filme, nu realitate. Oricum, ca porcii ăia doi ar proceda multă lume, femei sau bărbaţi. În schimb jos pălăria pt El!

    1. Asa este, Darkleya, asta e cea mai mare diferenta dintre cei multi, care au venit, au platit si-au plecat si El, cel care tine cu dintii de mine ! Si de-am avut ganduri de fuga, el tot nu mi-a dat drumu’…

Aici astept provincia :

