Multumesc !


Sunt putini aceia care ma remomereaza cu placere, chiar de m-au vazut o singura data.

De unde imi dau seama ca posibilul meu lumbago (Doamne Ajuta sa nu fie asa !) nu a fost platit anticipat printr-o statuie ilustrandu-ma pe mine in pozitia de lucru. Insa daca asa va fi, ma voi considera pricopsita cu o boala profesionala…n-as fi prima sau ultima !!

Insa nu ca sa ma plang, am scris aceste cateva randuri….

Am vrut neaparat sa ramana scrise, undeva pe net,  cateva cuvinte ce le-am simtit venite din suflet de la un om ce m-a cunoscut o singura data, pret de-o ora-doua, pe cand locuiam in oraselul incendiat.

„Placerea de a te fi cunoscut este pe masura regretului de a nu te mai intalni.” (Johnny Walker, se stie el cine e 🙂 )

Ii multumesc !

Aici astept provincia :

