Plăcerile mele


Imi place să incit bărbații. Mai nou, doar pe unul singur, da’ mi-ajunge cu vârf și îndesat.

Imi plac apusurile, alea roșii-vineții.

Imi place să fiu francă, dar uneori ajung să mă comport exact pe dos, de frică că n-aș fi înțeleasă pe deplin.

Imi plac dresurile plasă, cu bandă. Negre, că fac piciorul mai subțire !

Imi place mâncarea chinezească, mai ales aia gătită cu pui, că-i mai puțin grasă.

Imi place să văd viața prin ochelari roz, sperând să nu-i pierd niciodată ….din vedere.

Imi place intensitatea. De orice fel, exceptând-o pe cea a curentului electric.

Ador să fiu apreciată. Asta când e real complimentul, căci altfel mă prind repede, și deși mă fac că plouă și nu zic nimic, asta nu înseamnă că rotițele din creierii capului nu se-nvârt.

Imi plac mașinile, e boală veche, și încă suspin nostalgic când văd câte-o piesă, conștientă fiind că n-o voi conduce vreodată.

Imi plac disciplina, punctualitatea, ordinea și curățenia. In pofida zodiei mele “destrăbălate”.

Imi place să fiu perseverentă în atingerea scopului propus. Și lucrez atât de mult, inconștient la asta, că de multe ori nu-mi mai rămâne timp pentru altceva!

Imi place să las impresia de “prostuță”. Ocazional, m-a scos din belele. E drept că e doar o impresie, însă se acordează de minune cu zicala “aparențele înșală”. Cine nu se prinde, s-a ars!

Imi place briza sărată a mării și sunetul molcom, sacadat al valurilor mă liniștește teribil. Aș dormi pe plajă, într-un cort, dacă n-aș fi atât de comodă și nevoia de confort n-ar atinge, uneori, limite paroxiste.

Imi place puterea, obținută prin subtilitate. Cred că m-am născut să fiu femeia puternică din spatele unui bărbat de succes. Și de n-o fi să se întâmple, eu tot voi muri cu credința asta.

Imi plac trandafirii roșii. Anul trecut, în luna ianuarie, mi-au ținut companie în garsoniera închiriată nu mai puțin de 150 de exemplare. Pe care i-am uscat cu grijă și pricepere, ulterior aruncându-i, întrucât începuse să se împută treaba: făceau fluturași (și nu, nu din ăia destinați  emoțiilor resimțite prin stomac).

Imi place să ma dedic unei cauze. Durează mult până eu însămi o consider pierdută, mult după ce toți ceilalți s-au convins de realitate.

Ador să risc. E un clișeu expirat poate când se zice că “nu riști, nu câștigi”, dar e fucking true!! In schimb, nu-mi place să iau decizii importante, le las cu dragă inimă în seama altora, în care am o brumă de încredere. Dar dacă trebuie, trebuie, o fac și p-asta !

Ador fanteziile și vinul roșu, demi-dulce.

Imi plac oamenii determinați și hotărâți. Incerc, și  în mare măsură reușesc, să fiu și eu unul.

Imi place scrisul. Al meu. De calitate, al altora. Logica kantiană poate să lipsească, dar neapărat – fără greșeli gramaticale, căci semne_ca_o_femeie_este_buna_in_dormitor_43439600instant devine neinteresant.

Imi plac culorile vii și unghiile lungi, încheietura finuță a mâinii unei femei și forma de piersică coaptă a “bijuteriei”…din care se scurge, de plăcere, o zeamă gustoasă, incoloră, dulceagă.

Imi plac mandarinele și dulceața de nuci.

Ador să fiu în centrul atenției, dar nu în centrul scandalului.

Imi plac mirosurile fine și am dezvoltat o obsesie în a adulmeca persoanele cu care interacționez. In funcție de mirosul lor, decid dacă-mi rămân prin preajmă sau trec mai departe.

Imi place să dau ochii (ușor închiși) peste cap. Mai ales când fac sex.

Imi plac salatele.

Imi plac pantofii. Și cămășile lui.

Imi place încăpățânarea constructivă.

Mă emoționează până la lacrimi gesturile mărunte, venite din suflet.

Imi place să râd.

Imi plac filmele inpirate din fapte reale, regizate bine.

Imi place să povestesc și să învăț din experiențele altora.

Cred în magnetism, mai ales cel mental.

Imi place să spun  „mulțumesc”.

Ador inteligenșa nativă la o persoană și mă fascinează tot ce este interzis, dar aș putea să obțin.

Imi place să dansez, dar n-am mai făcut-o de ceva vreme.

Imi place să ofer bunătate celor din jur, atâta vreme cât nu e vazută ca un semn de slăbiciune. Deși par neajutorată câteodată, este o falsă impresie și, în mod tacit, pun pe lista de ignore toți oamenii care s-au folosit de mine în vreun fel.

Imi plac ochii verzi și părul lung.

Imi place căldura, naturală sau fabricată.

Imi place să fac oameni fericiți. Prin iubire, căci ea, IUBIREA, e fericirea supremă !

One thought on “Plăcerile mele

Aici astept provincia :

