25


A sosit timpul. S-a implinit sorocul. Acela al povestirii celor petrecute in urma cu fix un an.

Niste amintiri mirobolante, care pentru mine inseamna mult, desi n-am vrut sa le fac publice pana acum.  Si nu pentru ca delegatia n-a fost un real succes decat pe alocuri, ci mai ales simtindu-le extrem de intime, de nepublicat.

Iarna ca si acum. Ma rugase cu cateva zile in urma sa merg cu el intr-o delegatie. Suparat, ingandurat, plin de griji, vadit afectat de problemele afacerii sale, omul asta era inebunit la vederea ochilor mei hipnotici, care si azi il baga in bezna mintii. Se simtea prin toti porii. Mult timp mi-am zis in forul interior ca-i doar pasiunea, bat-o vina !

Cu o zi inainte ma anuntase ca vom merge si la piscina, in Targu Mures, la nu stiu ce Spa, asadar, cumpara-ti, dragutza mea, costum de baie ! E drept ca am batut in pas alergator Mallul din Vitan, dar unde naiba sa gasesti in miez de iarna costum de baie ?? Decat pe ala de acasa, de acum cinci mii de ani…Hai ca nu-s chiar asa multi, doar vreo cinci !

Ma trezesc cu noaptea in cap. La ora 6 se stabilise plecarea. „O veni, n-o veni ??” Poate m-a pus sa ma gatesc de la 5 dimineata si ma lasa cu ochii in soare (pardon, in zapada) ca jar mananca ! Ii zisesem cu vreo luna inainte ca, daca ma enervez il iau intr-o mana, dar acum – caz de forta majora, il arunc de la etajul 7 cand il prind, daca imi da teapa.

Nu va frecati mainile, n-a fost cazul ! Domnul meu a fost extrem de punctual, galant si elegant deopotriva si cu scaunul pasagerului gata incalzit pentru fizicul meu apetisant, care urma sa-si petreaca cel putin jumatate din ziua aceea in fund. Pe scaunul incalzit. Deh, autostrada e gata doar pe hartie !

Doamne, cum iubeam starea aia de beatitudine cand oamenii se cunosc prea putin, dar se doresc instinctiv din priviri si sunt atenti in a nu gresi ceva in exprimare, in gesturi, in mimica fetei….Sunt atenti in a se face placuti, remarcati, apreciati.

Adevarul e ca si azi, dupa un an, e la fel de atent….E putin poate un an. Dar abia de acum incepe dragostea adevarata. Dupa ce pasiunea se mai domoleste si angajamentele isi fac usor – usor simtita prezenta.

Pe drum a avut grija de mine ca de o fetita mica si dulce. Si azi e la fel.

Am servit ceva bai sarate la hotelul Apollo din Targu Mures. Plus sauna. El si cu partenerul lui de afaceri s-au aventurat si-n piscina exterioara cand afara nu era chiar viscol ca astazi, insa ceva grade sub minus tot erau.

Ajunsi la destinatia finala, am luat masa si ne-am cazat la un motel lasat in bataia vantului. Cina frugala, neprietenoasa, la fel ca si chelnerul uitat de Dumnezeu pe acolo. Camera unde am dormit prima noastra noapte impreuna – inghetata la propriu. Recunosc ca am performat un sex foarte prost in seara aceea, oricat de mare ar fi fost dorinta noastra, totul a fost un esec.  Din cauze independente de noi.

Dimineata, la cafea, a mai auzit o veste care n-a fost tocmai pe placul lui. Totusi, a lasat impresia ca a trecut usor peste si ca este decis sa ma cucereasca pentru mult timp. Sau pentru totdeauna.

Si azi ma cucereste prin gesturi marunte. Si azi apreciez caldura din ochii lui blanzi. Un barbat minunat. Si cu lipsuri, e adevarat, dar asta nu-l face mai putin complex.

Tocmai alternanta intre previzibil si aventura. Tocmai complementaritatea dintre lumini si umbre. Tocmai imbinarea dintre ratiune si sentimente. Tocmai el si eu facem un cuplu destoinic impreuna. Ne meritam reciproc.

Aici astept provincia :

