Echilibru


– Da’ tu de ce ma iubesti ?

– Ca esti mica, ma mami ! Si…si desteapta ! Si buna de …(interzis minorilor) !

– Mmmmm, asa mai merge. Ma regasesc, eu mi-s !

– Pai tu nu vezi ce corp de copilita de 16 ani ai, mai ales partea de sus….care se continua in jos cu un corp de femeie adevarata… Delicios ! Si rotitele alea din capul asta al tau, cum se invart ele, ce pot ele sa scoata la iveala, pe mine ma inebuneste…Ma excita femeile destepte… Cand eram tanar, credeam ca „femeia proasta” e un pleonasm, dar ma inselam ! N-as putea sa stau cu o proasta, cat ar fi ea de frumoasa, mi-ar insulta inteligenta … Si cum te copilaresti tu , asa, cand suntem doar noi doi, mie imi place….  Normal ca in celelalte situatii te comporti exact asa cum trebuie, ca o femeie de 30 de ani, cu o anumita prestanta, cu totul alta decat cea din trecut. 

Tragem amandoi din tigara, relaxati, in noua noastra casuta. De cateva zile, de cand m-am mutat, dupa-amiezele sunt mai  vesele, mancam impreuna, dormim, facem dragoste, ne dragalim non-stop. Ce poate fi mai frumos ? Ciupiti-ma, poate ca totusi visez !

– Simt nevoia sa am grija de tine, imi zice cu o urma de mila in privire, ca nu ti-a fost deloc usor pana acum, prin cate ai trecut.

Doamne, ce ochi blanzi are omul asta ! As putea sa-l iubesc si numai pentru asta. As putea avea incredere in el si numai pentru ca privirea lui imi inspira o siguranta, ce pare  rasfirata peste mine de chiar ingerul meu pazitor.

Multi cunosc ca increderea te obliga, dar putini mai realizeaza ca suntem satui de vorbe goale, fara niste fapte concrete in spate. Mie asta mi-e felul. Nu vad de ce unui om care se poarta efectiv cu manusi cu tine sa nu-i raspunzi pe masura ? Si ma comport ca atare. Caci, fara doar si poate, n-as putea/n-as vrea sa-i insel asteptarile. Stiu ca are multe in ceea ce ma priveste. Si probabil carcotasii vor comenta, ca nu poti cere fidelitate absoluta cand nu oferi acelasi registru. Cu toate astea, cand in sfarsit gasesti un om care arata ca ii pasa realmente de tine si pastreaza constant aceasta atitudine, te numesti „batut in cap” chiar si numai in incercarea de a-i da cu piciorul.

Ideal este sa gasesti echilibrul. Intre ceea ce oferi si ceea ce primesti. Fie ca este vorba de dragoste, de incredere, de respect, de angajament, de placeri, de  munca. Si eu l-am gasit.

One thought on “Echilibru

Aici astept provincia :

