Acceptare


Nu esti TU vinovat ca n-am prieteni dezinteresati si ca de toti cei cu care am avut una-alta de impartit m-am detasat fara prea multe avertismente sau explicatii.

Nu esti TU vinovat ca parintii-mi sunt ca si cand n-ar fi fost si acum se intreaba, nedumeriti, de unde atata incrancenare in copilul care plangea din senin, cu capul in pamant, la prima vorba rastita, rastignita asupra sa ?fetita trista

Nu esti TU vinovat ca, probabil, trebuia sa aleg alt drum in viata, dar la vremea respectiva nu-mi predase nimeni  esenta cuvantului „Sprijin”.

Nu esti TU vinovat ca m-am lasat furata de peisajul deziluziei cand trebuia sa casc bine ochii si sa spun un NU raspicat de dinainte de a se fi inceput.

Nu esti TU vinovat de cota scazuta a respectului meu de sine si ca-s posedata de o groaza de frici interioare. Au avut grija altii de asta.

Nici eu nu sunt vinovata pentru ca atatea s-au intamplat in viata ta inainte de a ma cunoaste.

Singura vina comuna pe care ne-o asumam concomitent, ingemanati  intr-o durere naiva, este ca ne-am intalnit prea tarziu in viata asta. Dar si aici dam vina pe destin, pe fatalitate. Cu toate astea, suntem constienti, in inconstienta noastra, de minunea care este celalalt in/pentru fiecare dintre noi.

Avem atata nevoie unul de altul, tocmai pentru ca suntem atat de complementari.

Ne vindecam unul prin celalalt.

Sofia zice ca „Fericirea consta in acceptare. A ceea ce nu poate fi schimbat, cum ar fi trecutul, trecerea timpului, sanse ratate, oameni pe care nu i-am apreciat la vremea lor sau ca unii oameni vor suferi din cauza alegerilor tale. Priveste inainte cu seninul asumarii, nu cu mania ca ai fost nepriceput. Nu te judeca cu mintea de acum – pe care o ai fix pentru ca ai trecut prin acele experiente – pentru ceea ce nu ai stiut atunci.”

Ori la bal, ori la spital

Putem (oare) sa nu-i dam dreptate ?

Aici astept provincia :

