In dragoste si razboi, totul e posibil


Motto : ” Cei  care seduc si se duc sunt multi. Cei mai buni sunt cei care stiu sa aprecieze. Si sa ramana.” Radu F Constantinescu

Nu stiu alte femei cum sunt, cat de realiste, cat de pragmatice, cat de coerente, cat de bine sau prost isi cantaresc miscarile inainte de a actiona in feluri de-a dreptul antagonice, insa mie maniile astea nu-mi sunt deloc straine. Cred ca de la Luna Plina mi se trag ! Desi e mai simplu sa spun ca doar eu sunt unica vinovata pentru actiunile mele, e mai usor sa dam vina pe altii…iar daca-i vorba de un astru ceresc, cu atat mai mult consider ca nu ne putem pune de-a curmezisul in contra vointei sale….doohhh !!

Nu o data am realizat in viata mea ca-s, indubitabil, genul de persoana care storc dintr-o relatie toate impulsurile posibile si imposibile, pozitive si negative, deopotriva. Important este totusi ca, atunci cand fac analiza SWOT sa ies pe plus. Ca ti se acorda o a doua sansa, dupa ce ai dat cu batul in balta original, se zice ca este NU pentru raul pe care l-ai facut acum, ci pentru binele pe care l-ai cladit inainte.  Eu, spre exemplu, am acordat a doua sansa chiar si celor mai nepotriviti oameni ce s-au perindat prin viata mea. Ar fi culmea ca unui om care chiar a adus o raza de soare si a reusit sa puna o oarecare ordine in haosul ce ma intitulez, sa nu-i acord chiar mai multe. Ca deh, asa e el cu defect…dar e cel mai bun „defect” pe care l-am intalnit pana acum.

In luptele pe care le-am purtat cu altii sau doar cu mine insami, escaladand meandrele concretului mintii mele, ce nu se pupa cu rigorile absolutismului inimii, care-i mai relativ decat teoria arhicunoscuta, am inteles ca, in caz de asediu, pot exista doua situatii distincte: fie pot iesi supersifonata, ranita, fara pic de vlaga, urmand sa ma vindec cand timpul va decide, fie pot iesi triumfatoare, spectaculoasa peste tot si toate, ca o adevarata Cleopatra a inimilor ce (inca) sunt.

Insa daca as abandona lupta inainte de a se fi terminat, n-as stii care ar fi fost rezultatul final si la care categorie as fi fost repartizata: invingatori sau invinsi. Iar asta ma face sa continui, neobosita, sa gasesc forte necunoscute pana atunci, sa-mi dozez demonii interiori si sa-mi las viata sa curga.

Si cand mai uit asta si vreau s-o rup din radacini, intaratata de Luna aia Plina si nenorocita, rememorez ca toti cei pe care i-am abandonat in drumul meu n-au fost demni de lupta ce-am luptat. Paradoxal pentru unii, i-am abandonat doar cand am stiut ca nu mai e nimic de luptat pentru mine acolo…doar cand am stiut ca cel care pleaca e cel castigat si nu invers. De data asta, lupta e dreapta, rezultatul poate fi oricare, insa atat beneficiile, cat si riscurile sunt pe masura importantei teritoriale.

„Nu pot decat sa le multumesc celor care te-au parasit, caci astfel am ajuns sa te cunosc eu pe tine (fie vorba intre noi, eu i-am parasit, dar asa ii place lui sa se alinte). Nu pot decat sa multumesc unui Pisic, caci prin intermediul forumului, ne-am cunoscut. Eu, un necunoscator al masajului, am sedus o maseuza. Totul a inceput de la ochii ei – Oglinda sufletului. Si am ramas, inca impresurat de frumusetea ce se revarsa din lumina lor.”

 

Aici astept provincia :

