Nu exista Mr. Right…


…exista doar pasaje de viata fericite, traite alaturi de  cineva.

Cineva 1, Cineva 2, Cineva 3, s.a.m.d.

N-am sa scriu vreo strategie mareata, pentru simplu motiv ca n-o cunosc sau nu s-a inventat inca.

N-am sa pledez pentru citate psihologice ori filosofice, pentru simplu motiv ca pot fi, in acelasi timp, gresite, dar si corecte. Depinde cine le citeste !

Cei care numara mai multe flori in buchetul vietii stiu ca intelepciunea si cumpatarea se naste dintr-un soi de preparat culinar, numit Ghiveciul greselilor. Multi le zic cu emfaza experiente, nestiind/ nerecunoscand nici macar fata de ei insisi ca au dat-o in bara…

Eu am recunoscut. Soarta, cu glas de parinte intelegator, mi-a spus „Ai gresit, dar greseala recunoscuta e pe jumatate iertata.” Si n-a stat de-a curmezisul in fata norocului meu. Cand am dat sa plec din nou pe cararile vietii, ea mi-a strigat voioasa: „Am sa-ti ofer sansa de a te reabilita in fata ta si-a altora, nu inainte de a-mi demonstra ca o si meriti.Va trebui sa lupti pentru ea, insa n-o rata, caci va fi ultima !”

Ani de zile mi s-a parut simplu cu dragostea asta. Eu dau si astept sa primesc. Ce tampenie ! Bai mama, unde ai fost sa ma inveti ca nu merge asa, in viata reala ?

M-am lovit de cateva ori de pragul de sus, ca sa-l observ pe cel de jos. A durut al naibii !

Ani de zile am ales sa ma las curtata de barbati aventurieri si nestatornici, crezand ca-i voi pune eu la casa lor. Ma rog, pe aia care nu erau pusi deja….

Pe urma, n-am mai vrut…si iar am vrut….deh, asta-i aluatul din care-s plamadita…nu va place, utilizati iubita telecomanda !

Abia de o vreme incoace, dupa ce am intalnit atatea cazuri de barbati care inseala din varii motive, am priceput ceea ce era atat de evident: ca barbatii frumosi si tari in gura nu sunt niciodata (doar) ai tai. La o statistica mai noua, nici uratii nu sunt mai prejos, caci astia compenseaza cu alte atuuri.

Tot cifrele astea impersonale spun ca, cica, pentru fiecare barbat/femeie ar exista in lumea asta mare cam 100.000 exemplare de Mrs./Mr.Right. Faza mai nemernica este ca, intr-o proportie covarsitoare, n-apuca sa se-ntalneasca in viata asta sau, daca o fac, nu se recunosc.

Aici astept provincia :

