dedesubturi


A fi corect într-o relație înseamnă a nu te minți nici măcar pe tine, când ți-e atât de la-ndemână să-l minți pe celălalt.

legat de asta….

De multe ori, intenția contează mai mult decât fapta în sine.

9 gânduri despre „dedesubturi

      1. Lipsa diacriticelor m-a indus in eroare, my love.

        Cat despre pushtiul nostru, se va face el mare cumva. Din greselile tale inveti cel mai bine.

  1. Am așa o mare dilemă dacă contează mai mult intenția decât fapta. Sau poate am avut eu norocul să dau numai de intenții bune în fapte…nu așa bune. Și probabil am și răspuns cu aceleași intenții și fapte.

    1. Cat despre raspuns in acelasi registru, cu aceleasi intentii si fapte, eu cred ca asta se intampla cand orgoliul este mai presus de dragoste. Si atunci clar nu mai vorbim de dragoste.

      Omul care iubeste nu-i poate face rau celui iubit. Reciproc, daca cineva te raneste, clar nu te iubeste. Nu mai cred in cuvinte de genul „ma iubea in felul lui ciudat”…NU! „Nu mai iubea” era mai corect, dar eu eram prea absorbita de a ma minti pe mine insami, cat sa mai pot vedea realitatea inconjuratoare.

      Si asa cred ca se intampla multora, din pacate,

      1. Știu ce spui. Și mai ales la partea cu mințitul ai dreptate…unele persoane prefera să se mintă în primul rând pe sine pentru că e mai ușor de acceptat decât ceva de genul.
        Am învățat că e cel mai ușor și cel ami greu lucru sa fii sincer… și în aceeași măsură e și ca cealaltă persoană să fie sinceră. Adevărul doare și uneori e greu de înghițit. Sau, uneori, e peste măsura celelaltei persoane de a înțelege și accepta.
        Iar despre răspuns în același registru, nu, nu e vorba de orgoliu. Și nu e vorba de persoana iubită neapărat ci de orice persoană are vreun impact cu viața noastră. E aceeași eroare…input/output. Intențiile mele au fost bune și faptele s-au dorit la fel dar au ajuns în partea cealaltă…altfel. Și am înțeles asta când faptul era deja consumat.
        Și bineînțeles istoria se repetă de multe ori. Poate de asta n-am renunțat la partea cu iertatul. Am încercat să înțeleg și intenția. Contează și câtă înțelegere e de partea cealaltă…și cât de des se întâmplă.

      2. E ceva legat de zodia noastra si anume ca nu reusim sa ne facem bine intelese si in incercarea de a fi bune (la suflet) suntem percepute prea moi – stilul carpa. Eu intampin aceleasi probleme si ziduri in relationarile mele cu diverse persoane.

        in zilele noastre, este o adevarata raritate ca cineva sa nu profite in sens brutal/gresit de bunatatea altuia. Si fiindca dupa ce ne frigem, suflam si-n iaurt, ajungem niste persoane introvertite/ frustrate/ neincrezatoare/ rautacioase… Intr-o oarecare doza, am acumulat cate putin din toate astea, insa cel mai mult indiferenta/platitudine/dezinteres….

Aici astept provincia :

