Om frumos


Este 1 si 16 minute…

Ciudat, nu pot adormi…ma zvarcolesc prin pat, strangand tot cearceaful dedesubt… calduri ma sufoca, fiori ma-mpresoara…

gandu-mi este la Ea si la apropierea atat de fireasca, dar si infricosatoare, ce s-a creat intre noi, inca de dinainte de a ne vedea. Vocea-i este dulce, mai dulce ar putea fi doar seva sufletului sau.

Un suflet ce l-am simtit umed, cald si atat de promitator….ca o vulva ardenta de femeie ce se vrea daruita celui mai cel barbat din viata ei.

Am strans-o in brate cand ochii pareau a i se ineca in lacrimi…Lacrimi de bucurie, de uimire, poate… Probabil nici ea nu se astepta la asta si a fost magulita in egala masura.

Am avut emotii. Pe care le-am disipat agale, vorbind mult si incurcand subiectele de discutie intr-un placut si alambicat mod, specific mie.

As fi stat mult si bine in preajma ei, numai ca „badiguarzii” o somau cu telefoanele din cauza plictiselii…si-am inteles ca, pentru moment, trebuie sa nelimitam la putin peste o ora de palavre dulci-ametitoare.

Prietenia este un sentiment simplu, sincer, neasteptat, original, dar in acelasi timp – complex. Un schimb de energii, de emotii, de cuvinte, de viata.

Imi doresc prietenia ei.

Aici astept provincia :

