Despre animalele de pe lângă casa omului…


„Mai dă-te, fă, în plm…!!” aud mai mereu prin pereții nu prea izolați fonic din garsoniera de dedesubt….P..a lui, afișată în vorbe de ocară c-o nonșalanță apăsătoare, îmi răzbate atât de scârbos pe la urechi, încât mă face să cred că animalul lui de companie, aka un câine de firmă (da’ nu știu firma) mi se pare mai uman în animalicul lui decât patronul său cu buletin de om.

Pe ea n-o aud….nici nu o cunosc, n-am dibuit-o încă în cele 2 luni și jumătate de când servesc chirie prin altă pustietate. I-am auzit o singură dată aspiratorul la 1 noaptea…timp de o oră femeia (bănuiesc că ea, nu?) a dat cu aspiratorul într-o garsonieră de max. 30 mp…Bineînțeles la indicațiile „drăgăstoase” ale amorezului de ocazie. Inițial. nu mi-am dat seama de unde urla mangafaua…așa că am stat cu urechile ciulite (nici nu puteam altfel, eu aș fi dormit, da’ ți-ai găsit ?)…Pe urmă, am vrut să pun anunț să-i înjur pe bune, la avizier…Numa’ că te pui degeaba cu prostul și-am preferat să rămân eu cea înțeleaptă.

Acuma, stau eu cu creierii capului și mă întreb…Ăștia și-au luat garsoniera asta prin programul „Prima casă” și se suportă reciproc injuratura-la-tvdin pricina ratelor ? Sau femeia lui este masochistă verbal și-i face plăcere ca bărbatul ei să fie cu ea în gură și-n culcare și-n sculare ?? Sau, mai grav, îl iubeste așa cum e ??

Păi băi, fata dragă  – că mă îndoiesc că ești femeie, nefiind încă coaptă dacă accepți asemenea mojicii, deși, din păcate,-s multe în situația ta :

In asemenea condiții, mai bine te „prostituezi” pe bani decât pe gratis. Și spun asta, gândind logic, că un jeg care ți se adresează constant astfel nu are cum să te țină în puf din alte puncte de vedere.

Am zis.

 

8 gânduri despre „Despre animalele de pe lângă casa omului…

      1. Ai spus că stai de două luni şi jumătate acolo…o zi îi era suficientă pentru a-şi schimba viaţa, dacă şi-ar fi dorit cu adevărat asta. E foarte posibil să nici n-o deranjeze…cine se aseamănă, se adună, nu?

      2. Sau sa considere ca asa sunt toti si ce rost are sa se valorizeze mai mult ?
        Sau sa-i fie frica de necunoscut ?

        Ca tot vorbeam de efectul de turma si de frica de a nu ramane singur mai devreme…

      3. Simplul fapt că acceptă un babuin lângă ea îi atribuie ei mult mai multe neajunsuri decât frica de schimbare sau singurătate.

        Că tot spuneai de prostituţi…sunt aproape sigur că dac-ar fi făcut asta, ar fi fost mult mai respectată de cei ce i se alăturau pentru câteva zeci de minute, ore.

      4. Nu e vorba neaparat de respect din partea barbatilor, desi este indicat sa nu fie exclus, caci respectand pe altii te respecti intai pe tine. Ci ca, macar daca suporti mojicii, s-o faci pentru o cauza mai pragmatica. Love is not the way, anyway.
        Mi-a fost relatat candva un caz al unei menajere in casa unui fost client. Femeie simpla de la tara, barbat-su, betiv si violent, iar ea pleca de acasa, facea menaj zi lumina in casele bogatilor cu un singur gand :
        sa-si stranga bani si sa-si cumpere o casuta, unde se poate ascunde pe sine si pe copiii sai (parca avea si copii) de animalul de acasa. La cat de determinata era femeia (din ce mi s-a povestit), eu cred ca i-a reusit sau este pe cale sa reuseasca.

      5. Faptul că acele „mojicii” sunt suportate cu un scop anume nu poate decât să aducă un plus de respect persoanei respective.

        Dacă acea femeie simplă a făcut acest lucru, cu siguranţă că şi vecina ta ar putea ieşi din situaţia în care se află. Şi eu sunt sigur că i-a reuşit…acea determinare e mai puternică decât multe sentimente pe care mulţi le-ar putea cunoaşte în viaţa lor teribil de interesantă.

        „Progresul vine din frustrări şi din imprefecţiuni”.

Aici astept provincia :

