Scurt pe doi


Lumea zice ca-s complicata pana la confuzie si alambicata mai ceva ca un labirint…dar cei care fac jogging in cutia mea craniana au toate sansele sa ramana tineri si sanatosi mai mult timp. Vorba cantecului „Si la cat ma porti prin mintea ta/Ma dor picioarele..”

Dar eu stiu ca ofer mult din toata inima. Cu amandoua mainile. Cui merita. Inainte ofeream pe tava primului venit 3 tipuri de mancare, desi el voia numa’ un anume tip de desert. Acum, m-am smecherit ! Am zis ca pentru a fi in echilibru o relatie trebuie sa primesti pe masura a ceea ce oferi. Incercati si voi acasa si veti avea o revelatie !  Invatati sa va valorizati, sa spuneti NU cand situatia o impune, sa stati cu capul sus si pieptul inainte, indiferent cine-i in fata voastra.

Mai stiu ca sunt doar 2 chestiuni care urasc sa mi se intample in relationarea cu altcineva, oricine ar fi: ca-i mama, ca-i prieten, ca-i iubit sau neica nimeni de pe strada.

Prima si cea mai importanta: Urasc sa-mi dau seama ca sunt/am fost folosita. Daca te tine, fa-o, dar fara sa observ evidenta acestui fapt. O rup fara menajamente, chiar daca pierd tot. Imi ramane viata. Una bucata exemplu AICI .

A doua: nu suport sa mi se reproseze „recompensele” primite candva. „Ti-am dat, ti-am facut, ti-am dres…. Te-am tinut in facultate….Te-am crescut….Te-am dus cu masina….” si lista poate continua in fel si chip… Draga omule  care mi-ai dat si mi-ai facut, daca ai asteptat cu sufletul la gura momentul asta, al reprosului, as fi preferat sa nu fi facut fapta buna deloc.  Desi poate la momentul ala asa a semanat, acum pare o obligatie demna doar de dispret.  Osanalele se ridica in alta parte a Globului. Asa cum eu nu iti scot ochii ca te-am venerat cand tu niciodata nu erai acolo (mama draga) sau ca te-am iubit ca o proasta (bai boule ! ), desi n-ai fi meritat nici macar o lacrima de-a mea, asa nici voi n-aveti nici un drept sa va etalati reprosurile cu iz extremist.

Cantati la alta masa, azi nu mai sunt dispusa la indobitocire.

3 thoughts on “Scurt pe doi

Aici astept provincia :

