Latent


Nu stiu daca sa ma bucur…nu stiu daca vreau sa plang…nu stiu daca mai cred in minuni…d-alea cu happely ever after….

Stiu doar ca viata cu toate neplacerile ei, mici, neinsemnate, pragmatico-logice, de un mercantilism aproape sfidator pentru o boema ca mine, da buzna la mine-n ograda, fix de fiecare data cand nu ma astept. Sau, mai bine zis, cand ma astept la cu totul altceva.

Stiu doar ca m-am schimbat…eu toata…mai putin nevoile mele, latente, ardente, demente.

Da ! Sunt o dementa !

„Ai totul” ar zice unii, „ce plm, nu-ti convine ??”

Se bat demonii intre ei. Ei, dimpreuna cu-ntrebarea „Ce-ai face daca…?” Campul de lupta e imens, abia de-l cuprinzi cu privirea….si eu lupt cu o asteptare crancena. Ma scoate din sarite, ma baga inapoi la locul meu, punandu-mi zambetul ala enorm pe chip, iar ma scoate din pepeni, iar ma linistesc mai ceva ca supa aia proasta de la plic. Nesimtita asteptare, face alba-neagra cu mine de parca nu s-a scris in stele cat de satula sunt de ea. Sunt precisa ca n-a fost la lectia asta !

Ce-as face daca, ce ??

Lectia de viata pe care inca n-am invatat-o si tocmai de aceea se repeta ciclic, ca o placa veche ce zgarie fix acolo intre ciocanel, scarita si nicovala, este aceea ca, cum-necum, tre’ sa-nvat, in puii mei, sa nu mai am asteptari. De la nimic si de la nimeni. Caci oamenii si de-or vrea cu tot sufletul sa nu-ti creeze deziluzii, multe, putine, netoate, straine… tot s-or lovi de factori independenti, dar mercantilo-dependenti of course, atat cat sa nu-si duca sarcina la crunta-ndeplinire.

 

Si atunci, tu, dulcea mea sirena, a marii nebuna, nebuna, cui ceri perfectiune, de nu te-ntelegi nici macar tu pe tine, in toata-ti intensitatea frematanda ?

Mint ! Ma-nteleg !

Ce nu pot este sa ma controlez. In a nu mai fi vie.

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Latent

  1. asteptarile sunt o parte din combustia noastra interna, se nasc si mor impreuna cu noi.
    sunt momente pe care am dori sa le inghetam, insa asemeni universului din care facem parte…suntem in continua expansiune…pur si simplu nu ne putem opri

    Dan

Aici astept provincia :

