Nu e vorba de tristete


Cum te mai regasesti cand (inca) mai simti ca te pierzi pe tine insati putin cate putin ?

Cum esti cand renunti constant la tine,  marcat si preocupat doar de inerentele probleme cotidiene, derizorii in imposibilitatea lor de a se rezolva (mai) rapid si fara dureri de cap ?

Cum te mai evaluezi din moment ce motivatia de a trai spectaculos si diferit scade pe zi ce trece, cand rutina te invaluie intr-o infailibila patura a resemnarii, cand realizezi ca n-ai fost si nu vei fi vreodata centrul Universului ? Nici al tau, nici al altuia, nici al Universului in sine.IMG_2823

Frunzele tot vor cadea, ruginii, obosite de neaua cazuta inainte de vreme.

Berzele din nordul tarii tot vor pleca mereu spre tarile calde cand  se schimba anotimpul.

Soarele va rasari tot din acelasi punct cardinal, deasupra geamului meu. Si eu ma voi trezi tot inaintea acestui moment, caci ceasul biologic nu se strica decat din motive hormonale. Nimic nu se schimba si totusi totul se transforma. Pe nesimtite, aproape imperceptibil.

Ma doare societatea asta in care sunt obligata sa-mi duc zilele catre finalul lor.

Sufletul meu de pestoaica avida de emotii se va zbate, o vreme, pierdut, din ce in ce mai vlaguit, in marea uscatului ce ne inconjoara. Ne uscam de vise, ne uscam de asteptari, ne uscam de sentimente adevarate.

Ne hranim cu gustul gol, fad, ireversibil al materialismului cu care ne invelim si  ne este tot rece. Devenim inchistati, nevrotici, imposibili. O vreme rezistam, resemnati ca n-am ales o patura mai calduroasa. Apoi, implacabil murim.

Nu-i bai ! Poate in alta viata o sa ne fie mai bine.

2 thoughts on “Nu e vorba de tristete

  1. Of, ce te-nţeleg, draga mea, eu una sunt dezamăgita pe zi ce trece, realitatea nu coincide deloc cu gândirea mea poate prea poetică. Ca de la peştoaica la peştoaică.

Aici astept provincia :

