Despre sex…în mai multe poziții


E ora 10 seara. Mirobolantă seară de august torid.

Il știu de pe un site de swingeri, pe care îmi făcusem cont dimpreună cu un fost amant, ce mă depășea lesne în nebunie. Nici  el nu era singur, nici eu nu mi-aș fi dorit cu el mai mult de-un sex demențial, la limita imposibilului.

C. e genul ăla de Bad Boy care te excită din 2 cuvinte cu tâlc, spuse dulce la ureche. Și cu care vrei o aventură acum, fix în secunda asta, în care-și freacă abil limba de lobul urechii tale. În timpul ăsta îți vorbește în șoaptă și efectul se simte undeva, acolo, jos-mai jos. Are niște ochi verzi, pătrunzători, atoateștiutori și tatuaje mari pe brațele bine lucrate la sală. E într-o pasă financiară bună, nu-și bate capul, a muncit destul pe afară, pe vase de croazieră, cât să-și permită acum luxul de a se delecta cu ce-i place mai mult. A duce femeia către orgasm, și nu orice fel de orgasm ! Ci ăla care începe și se termină în creier ! Iar răspunsul local este atât de firesc încât se iscă, sacadat, valuri de căldură udă.

Ne dăm întâlnire la intersecția din apropiere de Institutul Mina Minovici. N-avem treabă cu morții, suntem prea vii ca să pierdem timpul. E ultima mea aventură cu el, deși aveam să aflu asta ulterior.

Până acum nu a dezamăgit, ba chiar din contră. Pentru că am descoperit cât de însetată sunt în a-mi scoate la iveală sexualitatea puternică, aproape animalică.

Trecem de târg și facem dreapta pe drumul către centură. Farurile mașinii mele îl urmează îndeaproape. Ideea inițială era să închiriem o cameră de motel, undeva în zonă, însă ne oprim într-o parcare improvizată, puțin înaintea blocurilor nou construite din Confort City.

Port o fustiță albă, suficient de scurtă, dar deloc vulgară. In totală antagonie cu gândurile posesoarei, căreia în noaptea asta nu îi e teamă de nimic. Noroc că nu mi-am luat tocuri, că rămâneau marcate pe viață de locul unde-am decis să o fac lată. Sunt pregătită, inclusiv cu recuzita de acasă, de vreme ce știu pentru ce am venit. Ne facem comozi în mașina mea, neagră, cu geamuri fumurii și mult mai spațioasă pentru astfel de activități. Imi zic în gând că „In sfârșit mi se împlinește și fantezia asta!”

N-avem timp să ne declarăm amoruri, ci îl declanșăm pur și simplu. Animalic, ca de fiecare dată. Ne știm de-acum. Și-am senzația că-l doresc de la grădiniță, deși n-am făcut decât câteva zile anemice. (Aveam să realizez peste vreme că stilul ăsta de a face sex, tandro-pervers, îmi incită cel mai tare simțurile, într-atât încât bezna minții lasă loc doar trăirii senzațiilor la cel mai înalt nivel. Orice femeie a avut cel puțin o dată fantezia de a fi o curvă. Una dorită. Una care să știe ce să ofere, pentru a primi infinit mai mult. Probabil mie îmi sălășluiește în sânge, căci de sexul ăla oarecum puritan, cu lumina stinsă și plapuma trasă, folosit cu măsură pentru perpetuarea speciei de imbecili, eu nu m-am simțit vreodată atrasă.)

Farurile celor câteva mașini care gonesc spre Centură n-au timp să dibuiască mare lucru. Sunt prea ocupați cu ocolirea gropilor. In masina mea, boxele vibrează în ritmuri VibeFM, iar eu am udat deja de ceva vreme „canapeaua”…Upss, nu e ca-n reclamă, dar partea cu „dacă vreau, pot să ud și bancheta. Proprietara nu se supară” e cât se poate de adevărată.

In interior  sunt deja 50 de grade. Ne hotărâm că ni s-a făcut prea cald și lasăm finalul apoteotic pentru afară, în imediata vecinătate a portierelor întredeschise spre a ascunde adevărul de ochii curioșilor. Râuri calde izvorăsc de ambele părți și apoi ne prăbușim, extaziați, dar obosiți, care încotro.

Șoseaua s-a liniștit. Fumăm o țigară, tăcuți, în sunetul greierilor din depărtare. Imi zice „Mulțumesc, ești senzațională !”, se șterge aproape anesteziat cu o porțiune uscată a tricoului și dispare cu Jaguarul din dotare în noaptea neagră.

Până la un punct, drumul e comun pentru amândoi. Apoi, acasă intru tiptil, cu ceva hârtii în brațe. Cică mă dusesem să studiez cu amica mea, manager de resurse umane.

Aici astept provincia :

