Exercițiu de imaginație


Motto: Penurie de bărbați buni, liberi de contract ! 

Citesc de ceva vreme tot felul de articole despre amante. In care autorii/autoarele susțin că nu dau sfaturi descurajante, deși fix asta fac, că nu le infierează pe bietele năpăstuite, dar ce să-i faci căci el, însuratul, e în sânul „fericit” al familiei și ele, amantele lăsate singure de Sărbatori, sunt deplânse cu lacrimi de crocodil. Asta e diabolică, mulțumim, n-avem nevoie de compasiunea voastră morbidă !

Mi-am propus un exercițiu de imaginație, mai jos vedeți ce a ieșit !

Din postura identică în care mă aflu, cea de amantă, mi s-a pus pata pe studiat fezabil bărbații liberi. Nu, nu pentru că aș vrea să am în posesie, cățelus de pluș cu acte în regulă, vreun specimen liber de contract. Nici vreun berbecos care să mă înșele „doar așa ca diversitate, dragă, dar stai lini, tot pe tine te iubi…..” Nici vreun bețivan care taie și spânzură când vine acasă, amintindu-și fix în acele momente cât de bărbat (NU) este. Nici vreun egoist în fața căruia se reiterează dictonul „tu exiști  să îmi servești mie, ciocu’ mic și joc de glezne”.

Mulți pun întrebarea „Draga mea, de ce nu iți „iei” unul doar al tău ? Uite, eu sunt disponibil, ba chiar dispus.” „Dragă, eu te-aș „lua”, dar n-am de unde sa te apuc!” i-aș răspunde râzând.

Știi, nu e suficient.

Oricâte calități și defecte ai avea, nu le ai pe alea după care eu tânjesc.

Oricâți bani ai avea, nu mă încălzește căldura din scaune, ci aia din suflet.

Oricâte cunoștinte ai avea, degeaba le ai, dacă le folosești doar în încercarea de a mă manipula.

Oricât de bine arăți, ști că peste o vreme tuturor ni se ninge părul și ni se ridează pieile, straturi-straturi. Mai mult, găurica mea ar mai putea fi funcțională, pe când la tine se va aplica doar minunata exclamație „nu se mai scoală, dar uite ce frumos atârnă !!”

Deci, ce contează de fapt ?

De-a lungul vremii, am întâlnit o grămadă de bărbați „liberi de contract” (sau nu) pe care nu i-aș fi vrut nici măcar pentru o oră. Ingrijorător adevăr !  Am 35 de ani, însă nu m-aș cupla c-un tinerel din cel puțin 2 motive: 1. nu mă pasionează crescutul și educatul de puști modificați genetic, sunt mai de modă veche; 2. șansa să te părăsească în momentul în care consideră că îi este suficient materialul didactic oferit pentru a trece la etapa următoare crește direct proporțional cu diferența de vârstă.

Așadar, rămân „liberii de contract” din categoria de vârstă 35-50 de ani, în ordinea de pe tricou, următorii: divorțații, impotenții, bădăranii, incapabilii, nesimțitorii, misoginii, superficialii, etc…. și lista ar putea continua, dar sintetizez subit: cei pe care nu i-a vrut niciuna pe termen lung, cei care nu și-au dorit ei sa aibă o relație stabilă de lungă durată. In toate situațiile, există o problemă, un blocaj sau mai multe. Așadar, de unde să alegi lozul norocos ? Și-apoi, nu văd cum aș putea eu, imperfectă cum mă știu deja, să fiu femeia perfectă pentru un bărbat de un asemenea calibru. Ar fi un dezastru înainte de a se fi început. Nu mă pretind a fi bună, probabil că dacă eram (prea) bună, eram luată (deja).

In sfârșit, ar mai putea exista varianta – e drept, minimă, anemică – ca dintre toți liberii de contract să fie unul cu adevărat „bun la toate și neluat”. Come on, chiar oi fi eu aia atât de norocoasă ? Neahhhh…

Am terminat exercițiul. Acum concluzia, vă rog puțină liniște !

Intrebarea este:

Aș fi fost oare mai fericită decât sunt acum ?

Poți să fii „doar al meu, cu acte în regulă” și totuși să simt că nu te-am avut niciodată cu adevărat. Prefer să fiu pe locul secund în viața cuiva care prețuiește și onorează femeia, decât pe locul întâi în viața unuia dintre miile de mutanți genetic apăruți „ghici ciuperca ce-i ?” în societatea românească. Eu încă mă consider o normală autentică. Una care iubește mult bărbatul alteia.

2 gânduri despre „Exercițiu de imaginație

  1. Oamenii normali tind sa fie monotoni, neinteresanti… tu esti oarecum departe (din pacate sau fericire?).
    Oare nu poti sa fii pe locul intai, chiar daca pentru existenta locului 1 trebuie prezenta locurilor 2 3 etc. ?

    1. Sa spun ca n-as vrea sa fiu pe locul 1, as fi ipocrita si e defectul pe care-l urasc cel mai mult in societatea actuala. Insa locul 1 vine la pachet cu alte riscuri. Nu exista om sa le aiba pe toate.
      Eu sunt un om, o femeie ce iubeste intensitatea mai mult decat orice. Nu pot functiona altfel. Cred ca a fi nevasta m-ar plictisi. Am fost femeie oficiala o vreme, nu m-a incantat mai mult decat postura actuala. Ba din contra, am fost mai dezamagita ca ma asteptam sa fie ceva indestructibil. Pe urma m-am vindecat.

Aici astept provincia :

