Două femei, două alegeri


N-am avut norocul să mă nasc într-o familie normală, unită. După ce s-au despărțit ai mei părinți când eu aveam vreo 2 ani, fiecare urmându-și drumul lui anevoios, pe mine m-a crescut bunica. Mama s-a recăsătorit și și-a văzut de copilasviața ei, plecând din țară cu bărbatul care, în sfârșit, ar fi putut să o facă fericită. Păcat că nu s-a întâmplat ! Tata este și astăzi un munte de frustrări, regrete, resentimente și neputințe. Toate se digeră mai bine cu alcool, în singurătate.
Ani în șir am trăit cu impresia că nu pot rămâne însărcinată, de vreme ce mă sforțasem cu „soțul” de atunci și nu dăduse rezultate. Știam că e, oarecum, din vina ovarelor mele, pentru că mă dusesem să mă caut.

La polul opus, ea, amica mea, a crescut într-o familie cu ambii părinți lângă, cu o soră mai mică și zburdalnică, cu o mamă de o răbdare, blândețe și înțelegere dumnezeiești. Avea, la vremea respectivă, 26 de ani și o relație cu un bărbat asiatic, cumva discontinuă, din cauza plecărilor lui cu lunile pe alt continent. Insă inima-i rămăsese la prima iubire adolescentină, blondă cu ochi albaștri și care între timp se-nsurase. Cu alta. Cu care nu putea avea copii, deși el și-ar fi dorit.
Intr-un moment de nebunie târzie, s-au decis să facă un copil împreună. Un an de zile s-au “chinuit” să procreeze, bătând autostrada Soarelui în zilele ei fertile. Căci el locuia în orașul ei natal.
Hazardul a făcut ca amândouă să rămânem însărcinate în același timp. Intâi ea și-a făcut testul, o săptămână mai încolo și eu descopeream același lucru.

Continuarea pe    www.catchy.ro

Aici astept provincia :

