Pasărea Phoenix


E vremea când reîncep școlile. Sonia își începe o altă etapă de viață. Nici ea nu mai știe a câta este la numărătoare, căci anii aștia mulți pe care-i căra luxuriant în spate o învățaseră că, ori de câte ori va fi nevoie, se va reinventa. Și îi plăcea nespus cu câta forță se impunea în fața vieții, sub vizibila mască a fragilității feminine. Pierduse lupte, niciodată războiul.

Luase decizia în deplină cunostință de cauză, dar sub alte auspicii, nestresată de factori eminamente lumești. Ea trăia, oricum, în lumea ei, roză, subtilă și misterioasă.

Stătea senină și slabă, îmbrăcată ca o femme fatale, în fața lui, încercând politețuri, zâmbete și curtoazie. Il simțise. Atitudinea degajată și parfumul fin al vizitatorului o incitau deja. E emoționată, însă își propusese să fie amfitrioana perfectă și n-a dat niciodată greș. Cele 3 secunde hotărâtoare – în care impresia atracției ori a respingerii se conturează in subconștient -, trecuseră.

  • Da, știu Nirvana, parcă pe Știrbey Vodă era prima dată, zice el. Ăla a fost primul salon de masaj erotic pe care l-am vizitat în România. Să tot fie zece ani de-atunci ! Pe urmă s-au relocat. S-a cam stricat și la ei de la o vreme.
  • Inseamnă că am fi putut să ne știm de acolo….Am lucrat pe Stirbey Vodă, a fost primul meu contact cu masajul.
  • Chiar nu țin minte, îți dai seama…sunt zece ani…Și de atâta vreme lucrezi în domeniu ?
  • Chiar 11 ani, dar cu intermitențe…m-am ocupat între timp și de viața mea, alte businessuri, m-am retras, am revenit…
  • Măi, mie chiar îmi plăcea la Nirvana, în vremea aia, era ceva deosebit ! Mergeam des….
  • Păi atunci ai venit unde trebuie, eu acolo m-am format și am păstrat, chiar îmbunătățit, tot ce am învățat acolo.

Se adulmecă reciproc și asta-i place. Are un nas fin și pare că simțul ei olfactiv e întrecut doar de cel tactil. „Doamne, cum știe să atingă femeia asta când vrea să înnebunească un bărbat ! Cum știe să fie atât de femeie până la capăt ? Și când e senzuală, și când plânge, și când geme, și când e iratțională și vrea acum totul ? Oare cine a învățat-o ?”

  • Pfff, uite ce mi-ai făcut, râde el cu subînțeles, arătând spre partea mediană.
  • Mmmm, asta-i de bine !

Masajul e intens. Se simte bine în pielea ei și asta se simte, uleios, și pe pielea vizitatorului pe care-l răsfață. Vrea sa dea ce e mai bun din ea, are abilități, cunoaște, simte, degajă energie, niciodată n-a umblat cu jumătăți de măsură. Muzica ambientală în surdină și lumânările parfumate aprinse țes parcă o vrajă, ca într-un basm în care te pierzi, dar în care orice e posibil. Și să mori mâine, dar și să trăiești veșnic.

Ăsta e, în definitiv, un moment de o veșnicie enervantă. Ar vrea să-l rețină cât mai mult, nu știe și nici că-i pasă cât timp a trecut. In încleștarea dulce și parfumată, cu accente de o senzualitate sfâșietoare, numărul orgasmelor de ambele părți s-a pierdut. Știe că va mai veni. Ea e unică și atingerea ei senzuală creează dependență.

  • Nici nu cred că te așteptai să găsești asta aici, zâmbi Sonia, trăgându-și sufletul în timp ce-și aranja părul total alandala.
  • N-am avut așteptări, dar și dacă aș fi avut, ar fi fost clar depășite. Iți mulțumesc ! Să ne răcorim puțin, zic !

Pasărea Phoenix a renăscut din propria-i cenușă. Soniei îi surâde noua postură. Nu mai e puștoaica dornică de atenție de altădată, ci a devenit o femeie stilată și fermecătoare, care știe că nu oricine merită atenția ei.

Aici astept provincia :

