Florarul


Motto: „Indiferent că o plătești, tot în compania unei femei te afli, bădăranule !”

Nu, nu e vorba despre mustăți răsucite șmecherește, nici despre vreo pălărie, nici despre vreo piele tuciurie. Dar omul, foarte român de altfel, deține, dinpreună cu consoarta, o afacere cu flori. Și-atunci e florar, nu ?Bunăoară, mă gândesc că un om ce lucrează cu florile, aceste minuni simple ale naturii, și trăiește pe spinarea lor, ar trebui să împrumute din frumusețea lor delicată, din atingerea lor catifelată. Da’ n-ai cu cine, domle !

E gregar. Vorbește mult. Mi-a povestit toată viața lui o oră, cât a durat masajul de relaxare. Luând câte o pauză de la poveste, se și întreba retoric „Băi, dar nici nu știu de ce-ți spun ție toate astea ?” Cum și-a părăsit el nevasta pentru amantă, acu’ ceva vreme, cum a suferit femeia – de parcă e ceva cu care să te mândrești, cretinule ! -, cum l-a primit ea, după ce el se plictisise de amanta, înapoi și s-au recăsătorit și cum sunt ei inestimabil de fericiți. Cum caută el și acum ocazii, că nu poate fără.

Nu vă pripiți că nu judec cînd nu cunosc toate datele problemei, cu atât mai mult cu cât e problema lui, nu a mea. Dar îmi devine cumva antipatic în ora aia. N-aș sta cu un asemenea individ, nici dacă ar fi unicul bărbat de pe planetă. Aș îmblânzi vreun jaguar, ceva.

La partea erotică, omul devine ceea ce este. Animăluț cu acte în regulă. Îi spun  suav, de vreo două-trei ori, să se mai domolească. Timpul trece, enervarea mea crește și el… nimic ! O fi surzit subit. Refuză o apocalipsă orgasmică, că cică să o mai lungim puțin. Fie !

În secundele următoare, simt durerea. Omul ăsta pune mâna pe tine ca pe gard. Dar pe gard nu-l doare, că n-are viață și stimuli de sensibilitate la tot pasul pielii. Mă hotărăsc să nu îndur în tăcere și mă văd nevoită să devin fermă: „Te rog să încetezi că mă doare !”

Instant, soldățelul lovit în ego-ul lui cel mai profund, se predă mofturos, fără a finaliza lupta.

  • Se pare că nu ți se potrivește masajul erotic, îi zic . Finalizarea nu e obligatorie, e doar o consecință a stării de excitabilitate a corpului.
  • Eeee, și tu acuma…. e normal să vreau mai mult. „Da, da, să frămânți aluatul ca o gospodină vânjoasă, dar n-am decât 47 de kile și nu vreau să risc vreo ruptură” , gândesc. Hai te rog, mai încearcă, nu vreau să plec așa. 

Reiau masajul soldățelului, în continuare decedat. Rămâne implacabil, săracu’. Ii supărasem prea rău patronul.

Într-un final, decid că n-am cu ce să-l mai ajut pe individ și-l poftesc spre plecare, repetându-i că masajul erotic rămâne un masaj sensual și nu se va transforma nicicând în vreun frecuș dureros. Că nu vreau eu, că astea-s regulile mele. Și că un om care îmi face rău, nu are cum să-mi servească vreun bine, nici măcar financiar.

Bineînțeles că a vociferat, cum domne, pleacă el neterminat ? Ai ratat o ocazie – din nesătulitate. La a doua – nu te-a mai ajutat jucăria. Ce ai vrea, să mă dau peste cap ? Nu-s nici vreo zână, nici vreo vrăjitoare !

Aici astept provincia :

