2 de C.


– file de jurnal –

Astăzi am pregătit bradul în așteptarea Moșului. Ador să primesc cadouri, chiar de-s mici și neînsemnate, însoțite de zâmbet sincer mă bucură în egală măsură. Deși mie nu mi-e felul, nu contest că lumea s-a schimbat foarte mult, multe scumpeturi se cumpără și se oferă că trebuie. Că altfel jar mănâncă donatorul !

Aseară a venit din nou. De data asta l-am așteptat, la cererea lui expresă – „vin că îmi face plăcere și nu te pregăti prea mult, îmbracă și tu niște colanți și-un tricou” – în blugi tăiați trei sferturi și tocuri. Bineînțeles că a vociferat:

„-Ce ți-am spus eu ție să te îmbraci comod ? – Păi, nu sunt comod ? – De ce ți-ai pus tocuri ? – Pentru că am și-mi place să le port !”

N-am mai început masajul standard. Ăla l-am lăsat la final, făcut doar pe jumătate. În rest, ne-am vorbit, ne-am privit și ne-am simțit unul pe altul. Îmi zice, zâmbind șăgalnic „- Nici tu nu ești pupăcioasă deloc! – Păi sunt nepupată”, mă-nfoi eu toată și mă arcuiesc ca o pisică leneșă în așteptarea mângâierii. A fost mișto. Emoție. Îmbrățișare. Mister. Căldură. Senzualitate și animalic. Toate adunate.

C. nu mă sunase deloc de la ultima ceartă prin telefon. L-am sunat eu, într-un final, îngrijorată de soarta lui, și m-a vrăjit, caracteristic, că avusese prea multă treabă și numai ce se pusese pe drum fix când l-am sunat eu. Da bine, și eu când m-am trezit era dimineață. Mi-am închipuit că mă lăsase să disec problema și să mă gândesc ce vreau să fac cu propunerile ce mi le așezase pe tavă. Nervos peste măsură, constatase în seara aia că iar pusesem șaua pe el cu o săptămână în urmă. N-am înțeles de ce, n-a oferit nici argumente concrete, că nu le mai ținea minte. Eu crezusem că și lui îi făcea plăcere să ieșim, că n-are cu cine să discute la o băută, mai ales de subiectul lui favorit, munca. Dar poate că m-am înșelat și se simte obligat. 

M-a făcut superficială. Eeee, asta chiar m-a supărat teribil. Eu sunt o persoană eminamente profundă și pătrunzătoare. Aaaa, poate copilăroasă, poate irațională, poate extremistă cu stările mele de spirit. Dar superficială? Mai gândește-te !

Îl programasem mâine la masaj. Așa stabilisem că vom dezvolta întâlnirile noastre rarefiate. Că deh, nu mai e ce a fost. Eu aveam nevoie, el la fel. Dar acum mi-e teamă că și asta o face forțat de împrejurări. Nu refuză, dar nici nu mai simte vreo emoție, mi s-ar părea așa ceva, de umplutură. Și o să fiu foarte sinceră cu mine însămi. Sunt prea bună ca un bărbat să facă dragoste cu mine din alte considerente decât pura plăcere și incitare a simțurilor. Emoția se simte instant, nu se fabrică. 

 

Aici astept provincia :

