Despre recunoștință


Oct 27 at 9:08 AM

From:……………………..

To: cleopatraegyptqueen@yahoo.com

Subject: Te rog să mă ierți

„Stimată doamnă,

Nu știu dacă ți s-a întâmplat vreodată, dar, citindu-ți blogul de atâta timp, în fiecare zi am senzația că îți spun câte ceva. Uneori mai multe, alteori mai puține…

Mi-am făcut curaj să-ți scriu și îmi ies atât de puține…ce ciudat….toate lucrurile pe care le-am gândit citindu-te atâta timp, toate emoțiile pe care le-ai transmis, curajul să împărtășești tuturor aceste experiențe…

Te rog să-mi ierți neputința de a mă exprima.

In ultimii ani, jurnalul tău, mi-a fost ca o lumină! Iți sunt profund recunoscător pentru tot ce ai scris.

In zilele în care scriai, chiar dacă erau post-uri triste, cu întâmplări tragice uneori, mă simțeam privilegiat că pot savura încă o parte din experiențele care te-au modelat, pe care le-ai trăit…..

Atunci când nu apăreau chestiuni noi, mă rugam și speram să-ți fie atât de bine și plăcut încât să nu ai timp să le „așterni” pe net…..

Mi-am propus de zeci de ori să-ți scriu, mi-am dorit de zeci de ori să-ți trimit flori în semn de mulțumire că exiști și că împărtășești atâtea….te rog să mă ierți că nu am făcut-o!

Sper să ajung măcar odată în viață să am șansa să-ți pot împărtăși o parte din efectul pe care îl ai!

Cu deosebit respect,
U.”

Nov 4 at 3:00 AM reply at cleopatraegyptqueen@yahoo.com

Subject: Re: Te rog să mă ierți

„Dragă R.,

Mulțumesc pentru răspuns! Incepusem să mă împac cu gândul că îți voi scrie și nici măcar nu voi ști dacă ai citit sau nu…

Un pic ca și blogul tău, prin care arunci trăiri în neant, neștind câți, cum și dacă atingi….putând doar să speri că trăirile puse în cuvinte vor fi interpretate așa cum au fost scrise și nu răstălmăcite.

Ce mă atrage să te tot citesc e puterea din spatele cuvintelor, certitudinea dată de experiență….nu e o carte de Osho deschisa si copiat din ea ….sunt lucruri trăite, simțite….și întotdeuna primele sunt scrierile teoretice și după aceea după ce rănile s-au mai închis, lucrurile s-au mai cernut, vine și povestirea de viață.

Stau acum în camera de hotel și râd citind primul mail pe care ți l-am trimis.

Ce stil are viața de a râde de noi, uneori…..

Cu deosebit respect,
U.”

Oct 30 at 10:57AM

From:…………………………..

To: cleopatraegyptqueen@yahoo.com

Subject: Bună

„Bună,

Îți scriu pentru că am citit blogul tău.
A fost o experiență cathartică pentru mine…condamnat la înfruntarea propriilor gânduri în ultimul timp. Citind ce scrii îmi lași impresia că te cunosc de mult…ai mai auzit asta, nu-i așa? Poate e doar o oglindă în care mă revăd când încercam să schimb lumea.
Imi place că poți scrie despre tine cu atâta detașare și pasiune în același timp – îți trebuie curaj pentru asta.
Postul cu învățămintele care nu se predau la școală însă îl resimt ca un deja-vu al vieții, mi-l țipă celulele dintre urechi.

Aș vrea să te cunosc.
Chiar și pentru un masaj.
Sau doar o cafea savurată în tăcere.

Sunt alungat din propriul meu suflet – caut o cale să-mi redeschid poarta, să mă revăd și să îmi văd de treabă, mai apoi.
Ajută-mă, te rog. Îți voi fi recunoscător, la fiecare zâmbet îți voi da dobândă.

Îți mulțumesc pt. răspunsul tău.
Să ai o zi de toamnă minunată (urmată de altele la fel🙂 )
MT”

Aici astept provincia :

