Am defecte, nu-s specială !


Revelațiile avute după încheierea câte unei relații în care am simțit că oferisem totul și nu primisem la fel m-au dat rău cu curul de Pământ. Mi s-a făcut silă de mine, descoperind asta. Dar m-am ridicat, m-am scuturat, am mai reflectat o vreme și am ales să perpetuez în greșeală.

Nu! Nu mă îndrăgostisem de omul acela, cu bune și rele ( de obicei relele le cunoști mult după ce ești prins cu toate urechile acolo), ci de o posibilitate, o oportunitate pe care relația sau cunoașterea lui mi-o oferea. Mă agățam de el ca de un colac de salvare pe care îl așteptam de dinainte de a mă naște. În speță, să fug din realitatea thumbmed_articole_Learning-Through-Adversity-Invoking-the-Spiritual-Warrior-Energy-palpabilă care mă nemulțumea la momentul ăla, să schimb macazul, să încerc alte căi, alte abordări, poate alte „eu”-uri ale mele. Inevitabil, se făcea ciclul, tot în punctul zero ajungeam. Pentru că degeaba fugi de viață și de greutăți și vrei să accezi la o viață ușoară, pusă pe tavă de alții, dacă nu cauți în tine să-ți găsești bubele și să le îndrepți. Te prinde pe la colțuri, pe urmă, și-ți dă la gioale și pentru perioada în care, naiv, ipocrit, nesăbuit, ai alergat să nu te prindă din urmă sau te-ai ascuns sub compromis, măști și farduri scumpe. Conflictul interior e cel mai al naibii dintre toate războaiele planetei, am mai zis asta. Și fuga de tine – cea mai păguboasă !

De-aia cred că n-a mers. Motivul principal a fost că m-am agățat din motivele greșite, speriată, plictisită, derutată. Apoi, am vrut atât de mult să nu se dărâme șandramaua iluziilor  cărora mă predasem toată, încât cu cât disperarea mea creștea, cu atât omul ăla pe care cică-l iubisem mă arunca mai tare din brațe. Efectul a fost, clar, de bumerang.

Categoric, din punctul ăsta de vedere, n-am de ce să fiu mândră de mine. N-am numai calități și nu am jenă s-o recunosc. Aș vrea nespus ca revelația asta să-mi fie învățătură definitivă de minte.

Aici astept provincia :

