Eleganța e siguranță


Se privea agale în oglindă. Linia fermă a picioarelor subțiate, îmbrăcate înIMG_3111(1) dresurile lycra, negre, de efect, mijlocul de viespe care știe să se arcuiască în poziții provocatoare, rochia scurtă, cambrată ce pare că a fost croită pentru ea, privirea seducătoare și plină de înțelesuri adânci…. tot ce vedea, reflectându-se, o măgulea.

„Doamne, am 36 de ani și mă simt mai femeie ca niciodată ! Niciun alt bărbat nu m-a făcut să mă simt atât de femeie cum mă simt acum, încântându-mi singură privirea”, se pierdu Sonia în gânduri.

  • Ești frumoasă și incredibilă, îi zise râzând Raluca. Atât de fermă pe poziție, una pe care nu o divulgi încă în totalitate, încât mi-e și teamă de următoarea ta mișcare. Ai de gând să nimicești tot în jur ?
  • Nu, nicidecum ! Doar ceea ce prezintă cu adevărat interes pentru mine, pentru noi. Vreau să ne aventurăm departe. Stelele sunt de partea noastră. Lasă ipocriții în lumea lor de începători, se vor încurca în propria plasă. Noi ne putem preface cu mai multă grație, așa încât linia dintre sinceritate și manipulare va fi invizibilă. Și nimeni nu va avea capacitatea să ne dejoace. Ce planuri am eu pentru noi două … ne vor asigura succesul de perspectivă.
  • Că tot zici de ipocriți, îl ții minte pe puștiul ăla ce voia, musai, să mă vadă în carne și oase până de Sărbători ? S-a dat la fund, mai ceva ca un bolovan de proastă calitate. Măcar de-ar fi avut greutate.
  • Eeee, draga mea, zâmbește Sonia înțelegător, ți-a văzut pozele și a salivat și el puțin. Puțină gargară, te-a lăudat că scrii bine și deja se vedea excitat în brațele tale. Ăștia micii sunt atrași de femeile mature, de la care să învețe arta, de oricare fel ar fi ea. Te-ar fi și plătit la masaj, că subit îl apucase durerea de spate, auzind că ești mereu cu treabă și nu vrei pe repede înainte să te vezi cu el. Hahah ! Și eu care mă și gândeam unde să-l mai introduc în lista priorităților, că aveam deja prea multe!
  • Noi suntem sătule de începători, Sonia ! Am trecut de ceva vreme la categoria grea. Ești altfel, îmi placi enorm !
  • Ești sigură pe tine și asta, în mod evident, ai „furat-o” de la mine. Cât aș fi dat acum ceva vreme să te văd răstindu-te, intrigând, înfuriindu-te, provocând, alunecând pe lângă lucrurile și oamenii care nu folosesc evoluției tale. Tu nu făceai altceva decât să-ți lingi rănile, plânsă în singurătate și să te agăți din nou și din nou de toți NambărOanii care credeai tu că ți i-a pus providența în cale. Dar – că e un mare „dar” aici – niciodată nu e prea târziu să te deștepți.

Sonia își dezbrăcă meticuloasă rochița și dresurile. Era încântată de noua achiziție. O asortase cu Euphoria lui CalvinKlein, primit cadou.

O achiziție nu scumpă, dar cash, din munca ei, nu plătită din cardul vreunui finanțator ce ar fi pus-o să stea fix cum ar fi vrut el să stea, păpușă gonflabilă, la schimb cu plățile electronice.

Aici astept provincia :

