Rupturile aduc schimbări


Motto „Ce-aș fi fost fără tine eu nu vreau să știu / Aș fi fost poate vântul ce suflă-n pustiu…” 

Frumusețea, zice-se, nu e o ocupație. Frumusețea vine din genă și din interior, adică din atitudine. Exact ca și tenacitatea, determinarea, entuziasmul, curajul, bucuria, bunătatea și tot mănunchiul de energii pozitive pe care le zugrăvești pe față. Ești frumos când ai sufletul frumos. Dacă urăști, ura se transformă în urățenie. Nu am urât nicio secundă.

Totuși, o ruptură determină alte schimbări. BUNE !

Când m-am despărțit de el am realizat, dintr-o dată, că mă îngrășasem. Nu exagerat, dar blugii de acum 5 ani încăpeau greu pe mine și dădeau semne că o să crape dacă mă așez. Fusesem la Ferma animalelor în ziua aia și pe acolo numai mămici pline. Măcar ele aveau o scuză „cu ochi”, însă eu nu eram mămică. A doua zi știam că voi ține regim și determinarea a fost punctul meu forte. Muncitorii de la blocurile ce se ridicau în 3 luni sigur mă cunoșteau, după echipamentul în care ieșeam să fac mișcare. Zi de zi, nu-mi permiteam să mă trișez tot pe mine. În două luni eram mai firavă cu 7 kilograme și mult mai vioaie decât prevede legea.

Cam în aceeași vreme, m-am întâlnit tete-a-tete cu izolarea pe care n-o simțisem până atunci acolo. Depresia își făcea veacul la mine-n ogradă, se simțea satisfăcută, scârba! Eu nu aveam siguranța că va fi bine, mergeam pe sârmă, încercând să-mi mențin echilibrul și mă îmbărbătam singură că mai rău n-avea cum să fie.  Am decis că-i musai să schimb ceva. Și-am schimbat garsoniera, mai la lumină, spre centru. Îmi propusesem să încep și masajele, dar o perioadă am fost întoarsă din drum. Până când Sonia a tăiat în carne vie. Sângele a început a curge roșu-curat și a se curăța de vechea suferință. A făcut, indubitabil, numai bine și încă robotește de zor.

M-am regăsit frumoasă, apetisantă, provocatoare, dorită. Am primit complimente, delicatese alese pentru orice femeie care le preferă prăjiturilor. Am simțit dintr-o dată că întineresc. Nu mi se dă vârsta pe care o am în buletin. Energia care mă înconjoară, experiențele pe care le trăiesc îmi sunt dulce alinare. Desuurile sunt a doua mea natură, zâmbetul e delicios, mâinile-mi sunt fermecate și mă simt enigmatic de puternică. O forță și-o determinare aproape malefice șed în mine, ascunse, pregătite să ia oricând startul la maraton. Într-atât, încât pot să învârt pe degete pe cine vreau, dacă vreau. Cu excepția lui. Lui îi doresc numai binele și fericirea, oricare ar fi alea. Oi afla cândva.

Am educație, bun simț, cultură și autodisciplină. Plus multă răbdare în urmărirea țelurilor. Am libertatea să fac oricând, orice îmi propun. E bunul meu cel mai de preț, după sănătate.

Câștig mai mult decât aș fi visat acum un an. Munca îmi este apreciată la scenă deschisă. M-am întrecut pe mine însămi, exact așa cum a scris în stele.

Ultimul hop e înțelegerea  și împăcarea cu emoțiile negative. O s-o fac și p-asta.

Nu le poți avea pe toate, dar te poți avea pe tine, în cea mai bună variantă de până atunci, în fiecare zi.

Aici astept provincia :

