Lupte greco-romane


No, mi-am diversificat portofoliul. Avusesem, la viața mea de maseuză, sportivi de performanță, dar un luptător – nu !

M-a sunat vreo 3 zile consecutiv. Acum, când se programase, în sfârșit, aflu că întârzie că, domle, e la notar și depune niște zeci de mii de euroi la bancă și ăia, ce să vezi, au aparat de detectat bancnote false, d-ăla primitiv… și durează. Zic, bine, dar nu mult, că mai am și altă programare mai încolo. Mă semesuiește în vreo 2 rânduri în exact câte minute ajunge și văd taxiul din care coboară un bărbos. Ulterior, se laudă că experimentează treaba asta cu barba, dar că o să o dea jos în curând.

E mult. Băi, dar ce-mi place treaba asta, mă excit instant la mușchiuloși d-ăștia, bine hrăniți. Și pe care tre’ să-i masez eu. Pare supărat, dar e doar tăcut. Mi se pare suspect și îi cer plata înainte, nu mai agreez surprizele. Plătește mai mult, doar se lăudase cu tranzacții în euro cu 4 zerouri. Nu mă impresionează, oricine poate minți nonșalant, e sport național. Către finalul masajului de relaxare încropim o conversație banală. Mă întreabă ce vise am. Eu eram deja frântă, ce naiba să mai îmi forțez și materia cenușie, să descopăr unde sunt ascunse visele? La repezeală (trebuia să zic ceva, nu se făcea să fiu proastă grămadă) îl mint că vreau să plec în afară. Unde ? In Spania. Știi spaniolă ? Da, ceva, ceva. Și schimbăm limba de conversație. Îi zic că am mai vizitat Barcelona, vreo juma’ de zi. Insuficient.

  • N-ai vrea să facem un citybreak în Spania ?
  • Cine, noi ?
  • Da, te invit eu !
  • Pff, am rămas fără replică ! Păi poți pleca de la serviciu ?
  • Am 3 firme, toate ale mele, deci pot face ce vreau, când vreau.

Mă încing la auzul propunerii, dar mă desumflu la fel de repede. Too good to be true, naivo ! Îmi zisese deja că e luptător de performanță, dar că nu mai e chiar în formă.  Bate cu vreo 10 kile peste chintal și are 28 de ani. Pfff !

  • Păi sunt matură pentru tine, mă eschivez eu. Ai idee câți am eu ?
  • Nu, dar nu contează. Arăți super ! (ca de obicei, arăți super e tot ce contează inițial, futabilă, cum ar veni, și pe urmă nu se mai întâmplă mare lucru. Plictiseală, rutină, bălării)

Mă fac că plouă, mai bângui ceva neinteresant, de complezență. Oricum sunt obosită și stresată că sunt în întârziere.

Incepe jocul erotic. Aici încearcă să preia controlul. Mă inhibă și mă enervez. Uit de citybreakul lui. Cică vrea să se joace. Eu mă gândesc cum să fac să terminăm mai repede. Dar, puii mei, ăsta e tinerel, mai e și sportiv, stai numa’ să vezi ce mă învârte și sucește și iar învârtește de ziceai că-s o pisicuță în mâna lui Goliat. Și se duce pe pustii tot aranjamentul meu. Mă întreabă dacă mie nu-mi place, că eu pe el l-am înnebunit. Numai la jocul lui nu-mi stătea gândul. Cum naiba să-i zic că am depășit timpul, că oricum întârziase, că mă grăbesc, că tre’ să ne grăbim adică ? Eee, cum ? Cu cuvinte !

Îl văd, aproape de final, că se ridică cât e de mare în două picioare în pat. Casc ochii nedumerită. Asta e premieră ! Că cică lui așa îi place să finalizeze și să îl masez așa, în poziția mea, îngenunchiată. Recunoaște și el că e ciudat. Că m-ar plăti în fiecare seară să îi fac masaj acasă. Aoleu, nu-mi trebuie, nici asta, nici citybreakul lui. Îți dai seama ce dos de palmă greu poate să aibă? (Spre rușinea mea, nu cunosc denumirea loviturilor din sportul ăsta)

Iar îi zic să nu se supere, dar mă grăbesc. Degeaba. Omul are ritmul lui, nu se face să strice fengșuiul momentului. Stă zece minute la duș. Se mai șterge încă vreo 3 în fața mea și mai cere un prosop, mai mic așa și zâmbește șugubăț. După ce se îmbracă tot cu viteza melcului, își ia telefonul la verificat și probabil răspunde pe WhatsApp.

Ați auzit de picătura chinezească ?

 

Aici astept provincia :

