Dor de dor


Repostare din 10 ianuarie 2013 – o zi pe care n-o voi uita niciodată!

…Mi-e dor…atât de dor sa mă-ndrăgostesc…

Oare fluturii din stomacul meu au plecat de tot prin țările calde și nu mai au de gând să revină vreodată ?? Oare n-aș vrea și eu să te strâng în brațe și să nu-ți mai dau drumul ? Să simt că mi-e bine cu tine, că mă înțelegi și mă iubești așa cum sunt, neschimbând nici măcar un fir de păr din coafura alandala after we make love ? Să mă iubești așa, dezlănțuită, miraculoasă, pansament pentru inimă și perversă și romantică și tembelă și erotică și naivă și dornică și ruptă de lume, cum sunt ??

Vezi tu, copilă, ești semnificativă în viața ta. Mulți te plac, mulți te ating, mulți te doresc…mulți aleargă după atingerile tale, după erotismul ce-l emani prin fiece por…dar ..hmmm…câți ar fi în stare să-ți stea alături mai mult de-o perioadă finită de timp ? Câți înțeleg minunea care ești ?

Știu, am tot zis-o. E simplu să vrei, e dificil să găsești, dar cel mai al dracului e să te înverșunezi în a căuta. Cu lumânarea. Sau acul în carul cu fân.

In ultimul an a venit atât de des reconfirmarea, aprecierea mea ca om, ca femeie, ca maseuză. Dumnezeule, nici n-aș fi visat să ajung aici. Mă simt de parcă trăiesc visul american. Da, cumva acela al tuturor posibilităților.

Și fumez. Și mă-nvăluie fumul. Al uitării de sine. Al nostalgiei vremurilor demult apuse. Și nedorite să se-ntoarcă. Și sper. Și visez. Că va exista o mare de iubire și pentru mine. Pentru toată iubirea pe care cu dragă inimă și cu suflet curat am oferit-o de atâtea ori. Poate nici măcar nu mi-a fost cerută. Și totuși eu am oferit-o. Am dat mereu tot ce e mai bun din sufletul meu.

Sunt zilele astea unele dintre acele zile în care încep să conștientizez pe propria-mi piele sintagma „După plată, și răsplată.” Și e bine. Mă simt iubită de oameni. Chiar de-i văd doar o dată și atât. Mă simt respectată de bărbați. De mulți dintre aceia care gândesc, spun și acționează conform principiului „Dacă unei femei îi arăți respect, nu are cum să te trateze în alt fel.”

Vezi tu, copilă, ești atât de importantă în viața ta. Vezi, ești iubită. Adorată. Invidiată. Și tu ai sufletul plin. Plin de iubire pentru toți cei ce vor să vină. Exceptând porția imensă pentru The One care e pusă de-o parte. Aia e cântărită, a trecut CTC-ul, e sigilată și nu va umbla nimeni la ea până când EL nu va nimeri codul cifrului tău secret.

Până atunci, simte-te bine, copilă.

Sunt în NIRVANA. Starea de bine absolut.

Câte regrete încerci să ascunzi / Intr-o lume a iluziilor care-ți acoperă mintea ?

Îți voi arăta ceva bun, ohh, îți voi arăta ceva bun,

Când îți vei deschide mintea / Vei descoperi semnul după care duci dorul de a-l afla

Miracolul iubirii îți va lua durerea / Când va apărea din nou în  calea ta

Crudă este noaptea care îți acoperă fricile / Blând este acela care-ți șterge lacrimile

Trebuie să fie un vânt amar / Pentru a te înțepa așa puternic

Se spune că cel mai mare laș / Poate răni  cel mai furios

Dar eu îți voi arăta ceva bun, ohh, eu îți voi arăta ceva bun…

Dacă îți deschizi inima / Poți începe din nou / Când lumea ta prăbușită se destramă

Miracolul iubirii iși va lua durerea / Când va apărea din nou în  calea ta

 

 

 

 

Aici astept provincia :

