Reloaded


Viața asta e tare ciudată uneori și provocările la tot pasul. Mă resemnasem cu ideea că bărbații însurați nu sunt pentru mine – bine, fie vorba între noi, nici ăia single, divorțați sau văduvi -, că sunt prea periculoasă pentru un bărbat așezat, cuminte, stăpân pe situație. Mie îmi trebuie unul care să mă zguduie. Incepusem chiar să mă simt bine, echilibrată, împăcată în noua mea postură, mai ales că și C. își găsise curajul să se rupă definitiv de mine, mă rog, să-mi mărturisească că îl atrage mai mult liniștea decât adrenalina aventurii, a situațiilor duble, complicate.

Și pe când mă așezam eu mai cu foc pe scaunul regizoral al unei stări de fapt la care eram mulțumită că ajunsesem, să manevrez mai departe corabia solitudinii mele, atunci m-a lovit. Destinul se joacă cu mine, mi-am zis. Știe că îmi place joaca, la naiba ! Vrea să mă pună în ipostaza identică, să observe dacă am priceput ceva din vechile greșeli de abordare, de asumare, de credulitate și dacă intenționez să mai cad în aceeași capcană. Deci, clar asta este ! Nu se poate, domnule ! Și acum ce fac, stau cuminte sau sar în foc ? La naiba, am zis că nu mă mai încurc cu bărbați însurați….

Tiparul e atât de asemănător, încât mă sperie puțin. Dar nu mă înfrânge, nici măcar moartea nu o va face, voi trece doar într-o altă dimensiune spirituală, cu toate lecțiile învățate.

V. e super inteligent, aș purta discuții la infinit cu el și tot n-aș termina conversația. E rafinat (Și tu știi, Sonia, cât ador eu bărbații rafinați !), maleabil, curtenitor și fantastic de fascinat de mine. Când ne-am îmbrățisat prima oară, lângă patul tuturor dorințelor împlinite, pielea mea a reacționat foarte plăcut. Mi-a șoptit în adâncuri că-i începutul unei noi serii 007, dar nu poate garanta, nic măcar intui vreun final fericit, ca în filme.

Sonia bineînțeles că se enervase la această remarcă intrinsecă a pielii și mi-a replicat grav:

  • Iți interzic să te îndrăgostești. Îl poți face foarte fericit o vreme, ai skillurile necesare, dar pe urmă va pleca. Nu vei repeta greșelile trecutului, nu ți se mai permite. Tu, oricum, ești atât de altfel, atât de liberă și diafană, încât îmbeți o vreme pe cei care reușesc să pătrundă o minimă esență a ta. Pe urmă, se sperie și fug în refugiul lor cunoscut. Ești o gură de aer pentru ei, le faci un inestimabil bine, însă nu vei mai fi femeia unui singur bărbat vreodată pentru simplul motiv că reciprocitatea există doar la nivel de teorie. Ori pe tine practica te-a omorât, băi fată !

N-am putut să vociferez, are dreptate. Amândouă știm urmările unui astfel de tratament cu mii de fluturi. O fi frică ce simt ?

L-am lăsat pe V. să-și facă numărul de cuceritor și am fost încântată. Totul s-a întâmplat atât de repede că, de n-ar fi existat Sonia, aș fi căzut pradă disperării de a fi din nou îndrăgostită. Totul se potrivea de minune, înseși stelele se aliniaseră cum numai ele știu să o facă. I-am comunicat verde-n față și lui ce pot și ce nu pot să ofer. Surprinzător, nu a fugit cât îl țin picioarele și nici nu afirmă că vrea să fie iubit. Ci doar să descopere noi laturi uitate, reprimate ale personalității sale.

E o nouă lecție experiența asta, dar m-am setat altfel. Voi avea, deci, puterea de a ieși din cerc fără să-mi rup coastele ?

Aici astept provincia :

