Când pisica e acasă


Nu îndrăznise să-ntrebe din start, dar cunoșteam intenția lui de la amica care mi-i lăsase în grijă, cumva moștenire, pentru masaj de relaxare. Era deja a treia săptămână în care îi vizitam și legasem rapid o prietenie, căci masajul se lăsa de fiecare dată cu discuții degajate pe teme diverse și-o felie de pizza la final, pe  care o mâncam doar ca să nu-i refuz.

  • Știi, aș vrea să te întreb ceva, începe el oarecum jenat, dar care n-aș vrea să strice prietenia dintre noi și regularitatea cu care vii să ne masezi. Prietena ta mi-a spus că, dacă sunt curios să fac un masaj erotic, să te întreb pe tine. Mă poți ajuta ?

Normal că l-am ajutat, mai ales că avea acceptul soției. O întrebase de față cu mine dacă îl lasă și ea, o dulcică de femeie, i-a replicat „Dar de ce să nu te las ?”

A doua zi eram din nou la ei, cu laptopul în spinare, că nu se făcea, în accepțiunea mea, să erotizezi pe cineva fără o muzică adecvată pe fundal. Îmi spusese că, fixiști cum începusem să-i cunosc deja, ei fac dragoste doar în weekend, mai ales sâmbată seara se lasă cu strigături. Și nu înțelesem prea bine dacă vrea doar să îi excit simțurile și mai apoi să-l las în grija soției sau să duc masajul erotic până la capăt. Așa că am cerut lămuriri.

  • Normal, zice F., fă cum știi tu că e mai bine. Facem cap-coadă și pe urmă vine rândul doi, cu M.

Incepem. Îl simt puțin crispat, dar se relaxează rapid. Soția urmărește un film în sufragerie și e cu ochii pe ceas, să vadă cât durează. Pff, mă gândeam că va asista și creierul lui va înregistra un blocaj inconștient. Mai avusesem o experiență identică, când un cuplu venise la mine acasă și în timpul masajului erotic administrat lui, ea stătea cuminte pe scaun, în aceeași cameră. Și el nu reușise să se relaxeze suficient, deși susținea că s-a simțit bine. Mda, nu prea cred, cam cunosc reacțiile, dar lucrăm cu materialul clientului.

Eu nu sunt pudică și nici inhibată, n-am o problemă cu prezența feminină lângă bărbatului ei în asemenea momente, atâta vreme cât înțelegerea e a lor. Nu înșel, nu zăpăcesc de cap, nu încurc pe nimeni, ofer la cerere un serviciu care-mi este o a doua natură, dar nu e nici pe departe obligatoriu ca toată lumea masculină să se simtă în al nouălea cer. Totuși, nu pot să nu remarc faptul că sunt cupluri dornice de tot felul de experimente, împreună sau separat, dar cu știrea celuilalt. Și chestia asta mă bucură, căci toți avem nevoi, curiozități și dorințe, cu precădere bărbații sunt mai setați pe împlinirea lor.

F. nu schițează mai nimic inițial, dar experimentul reușește către sfârșitul jumătății de oră. Mă atinge sec, grijuliu să nu mă supere și să refuz să-i mai vizitez. La final, îmi spune că n-a fost rău deloc, dar că el totuși preferă masajul terapeutic, la ăla e abonat fără alte comentarii.

Mă surprind întrebându-mă oare ce o gândi soția, din camera alăturată. Ies zâmbind (oricum zâmbesc mereu) și  o aud „Dar a durat cam mult !” O asigur că ăsta e timpul standard și mă fulgeră ideea să o invit și pe ea să încerce senzațiile. Și i-o comunic. Ea râde, încurcată.

Cât mă dușez, el îi explică cum a fost și cât de fine sunt atingerile, „uite așa îmi făcea și uite așa te luau toții fiorii din tălpi și până-n creștet”. Zâmbesc. E grijuliu cu ea. Sunt împreună de 27 de ani și se vede că sunt foarte atașați unul de altul. Nu sunt oameni sofisticați și au acel bun simț și bună măsură, care pe mulți ar trebui să-i facă invidioși.

Aici astept provincia :

