Idei nebunești


Mă sună când intru în București. E o dimineață de luni în care nu prea îmi cunosc programul, dar sunt deja obișnuită că se poate întâmpla orice. Tot ce știu este că am venit azi-noapte de la mare, am dormit puțin, sunt plină de nisip, proaspăt bronzată și că musai trebuie să mă dușez înainte de orice.

Se miră când mă aude că vin spre București. Se aștepta probabil să fiu acasă, la apelul de dimineață.

– Păi, am fost la mare ieri, zic eu voioasă.

  • Și nu vrei să mergi azi iar, cu mine ?

Normal că vreau. Mi s-a părut super provocatoare și nebunească ideea. Chiar dacă nu mă mai duceam la plajă, ci cu treburi de serviciu de rezolvat. Cea mai tare chestie din ultima vreme:  să pleci cu prietenii târziu, la 5.30 dimineața – că unii n-au auzit ceasul, plecarea ar fi trebuit să fie mai devreme – să lenevești pe plajă și să-ți faci toate poftele până spre seară, să pleci înapoi și să prinzi autostrada blocată vreo 2 ore din cauza unui accident în lanț, să ajungi  la 12 noaptea acasă la prieteni, să dormi câteva ore și apoi să ajungi la timp la București într-o dimineață posibil aglomerată de luni. Apoi, să ți se propună să faci același drum cu alte peripeții, dar și cu alt partener de drum. Tare, nu ? Luni seară am căzut de-a dreptul lată.

photo 1

PS Priveliștea este superbă din restaurantul pescăresc Pescăria lui Matei din Agigea. Peștele așișderea.

photo 2

Aici astept provincia :

